728 x 90

نیویورک تایمز: درخواست کمک نظامی رژیم ایران از روسیه

سفر شویگو وزیر دفاع روسیه به ایران
سفر شویگو وزیر دفاع روسیه به ایران

نیویورک تایمز دز گزارشی به تاریخ سه‌شنبه ۱۶مرداد و به‌نقل از منابع ایرانی نوشت که روسیه تحویل تجهیزات دفاع هوایی و راداری پیشرفته به ایران را پس از درخواست مقامات تهران از کرملین آغاز کرده است.
گزارش نیویورک تایمز پس از آن منتشر گردید که سرگئی شویگو، مقام ارشد امنیتی روسیه روز دوشنبه برای دیدار با مقامات ارشد وارد تهران شد.
نیویورک تایمز در ادامه گزارش خود اضافه می‌کند که رسانه‌های ایرانی گزارش دادند که ایران در حالی که برای جنگ احتمالی با اسراییل آماده می‌شود، از روسیه سامانه‌های دفاع هوایی پیشرفته درخواست کرده است.

دو مقام ایرانی آشنا به برنامه‌ریزی جنگ، یکی از اعضای سپاه پاسداران، تأیید کردند که ایران این درخواست را مطرح کرده است و گفتند روسیه تحویل رادارهای پیشرفته و تجهیزات پدافند هوایی را آغاز کرده است... .

مقامات آمریکایی و اسراییلی گفته‌اند که انتظار دارند رژیم ایران و گروه‌های شبه‌نظامی متحدش در منطقه حمله گسترده و هماهنگ به اسراییل را انجام دهند.
سایت نیوزمکس نیز در گزارشی به تاریخ سه‌شنبه ۱۶مرداد با اشاره به دیدار سرگئی شویگو، دبیر شورای امنیت روسیه با پزشکیان، نوشت که پزشکیان در گفتگو با متحد پوتین خواستار گسترش روابط با روسیه شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/657c94d0-001c-40bd-bd87-95540517cd5d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات