728 x 90

نیویورک تایمز: بر اساس اطلاعات آمریکا، روسیه در حال خرید توپخانه از کره شمالی است

روسیه در حال خرید توپخانه از کره شمالی است
روسیه در حال خرید توپخانه از کره شمالی است

نیویورک تایمز روز ۱۵شهریور نوشت: بر اساس اطلاعات آمریکا، روسیه در حال خرید توپخانه از کره شمالی است. خرید میلیون‌ها گلوله توپخانه و موشک توسط مسکو از کره شمالی نشانه‌ای از این است که تحریم‌های جهانی خطوط تدارکاتی ارتش روسیه را با مشکل مواجه کرده است.

نیویورک تایمز افزود: بر اساس اطلاعات جدید و طبقه‌بندی شده جامعه اطلاعاتی آمریکا، روسیه در حال خریداری میلیون‌ها گلوله توپخانه و موشک از کره شمالی می‌باشد این موضوع نشانگر آن است که تحریم‌های جهانی زنجیره‌های تأمین لجستیکی این کشور را به‌شدت محدود کرده و مسکو را مجبور ساخته برای تدارکات نظامی به کشورهای منزوی روی بیاورد.

خبرگزاری فرانسه در همین روز نوشت: روسیه پس از جنگ اوکراین ۱۵۸میلیارد دلار درآمد از صادرات انرژی داشته است، یک اندیشکده مستقر در فنلاند روز سه‌شنبه اعلام کرد روسیه در شش ماه پس از حمله به اوکراین، ۱۵۸ میلیارد دلار صادرات انرژی داشته است که بیش از نیمی از آن به اتحادیه اروپا بوده است.

خبرگزاری فرانسه اخبار اوکراین - مسکو برگزاری رفراندوم در مناطق اشغالی اوکراین را همزمان با تهاجم ارتش اوکراین متوقف می‌کند. مقامات منصوب شده توسط روسیه در مناطق اشغالی اوکراین روز دوشنبه اعلام کردند که برنامه‌های همه‌پرسی برای پیوستن به روسیه به تعویق افتاده است...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dc4901f1-89b5-4afd-b2ce-99bb6ee3ae5b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات