728 x 90

نیوزیلند: رژیم ایران به‌دنبال خاموش کردن صدای مخالفان در این کشور است

نیوزیلند
نیوزیلند

رسانه‌های محلی نیوزیلند روز جمعه ۲۰مرداد در گزارشی به‌نقل از سازمانهای امنیتی و اطلاعاتی این کشور اعلام کردند که رژیم ایران به‌دنبال خاموش کردن صدای مخالفان خود در این کشور است.
سایت آر.ان.زد نیوزیلند به‌نقل از گزارش سالانه امنیت ملی این کشور نوشت: شمار کمی از کشورها در این کشور در حال مداخله هستند، اما توانایی آنها در ایجاد آسیب قابل توجه است و هدف‌های اصلی فعالیت‌های مداخله‌جویانه آنها، جوامع مهاجر و مستقری است که ممکن است توسط یک دولت خارجی به‌عنوان ناراضی تلقی شوند.
بر اساس گزارش سالانه امنیت ملی نیوزیلند رژیم ایران یکی از کشورهای مداخله‌گر در امور اجتماعی نیوزیلند است که با توجه به رفتار فزاینده تهاجمی این کشور در سطح جهان «در میان ایرانیان مقیم نیوزیلند و گروه‌های مخالف جمهوری اسلامی نفوذ کرده و احتمالاً به‌دنبال خاموش کردن صدای مخالفان جمهوری اسلامی بوده است».
نهادهای امنیتی نیوزیلند هم‌چنین با تأکید بر ادامه ارزیابی تهدیدات جمهوری اسلامی تصریح کردند «احتمالا نیروهای اطلاعاتی خارجی ناشناس، بر رفتار مخالفان جمهوری اسلامی در نیوزیلند متمرکز بوده و به اطلاعات حساس و خصوصی تعدادی از افراد مقیم نیوزیلند دسترسی پیدا کرده‌اند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2d892af9-1394-4d0d-a7b6-e5ac2a6604d1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات