728 x 90

نیوز مکس: نگرانی نماینده کنگره از نفوذ عوامل رژیم ایران در آمریکا

مایکل والترز‌، نماینده کنگره آمریکا از فلوریدا
مایکل والترز‌، نماینده کنگره آمریکا از فلوریدا

مایکل والترز‌، نماینده کنگره آمریکا از فلوریدا در مصاحبه با نیوزمکس با اشاره به جنگ در غزه نگرانی خود از عوامل نفوذی رژیم ایران در آمریکا را اعلام داشت.
وی که در برنامه «بیدار شو آمریکا» مصاحبه می‌کرد گفت: «من می‌خواهم بدانم چه اشتباهی در هدف ما رخ داده است. نگرانی من شاید این است که ما اطلاعات مربوط به حمله در چشم‌انداز را جمع‌آوری کرده‌ایم و این‌که ما آن‌قدر هوادار ایرانی داریم، ظاهراً در سطوح ارشد دولت بایدن، که این مجموعه اتفاق افتاد و آنها اساساً نمی‌خواستند آن را بشنوند. یا از آن روی گردانیدند، زیرا آنها روی راضی کردن ایران برای دستیابی به توافق با ایران متمرکز بودند».
وی در ادامه مصاحبه خود با اشاره به هلاکت قاسم سلیمانی اضافه کرد: «ما از اعضای جامعه اطلاعاتی سؤال کرده‌ایم که در آنجا چه اشتباهی رخ داده است.
در سال ۲۰۲۰ در دوران ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ، پنتاگون توانست قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی [تروریستی قدس] را ردیابی کرده و بکشد. آنها او را بیرون فرودگاه بغداد با حمله پهپاد به خاک تبدیل کردند».
مایکل والترز در ادامه با محکوم کردن گروگانگیری توسط حماس گفت: «این منزجر کننده است. این اشتباه است. این نقض هر هنجار و قاعده جنگی است. برای آن دسته از ما که دهه‌هاست مانند من و دیگران با طالبان، القاعده، داعش سر و کار داشتیم، اکنون شیطان به این شکل است. "

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ed9aa1db-3ada-476c-880b-1c20fd9112b6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات