728 x 90

نیوت گینگریچ: رژیم ایران متزلزل و در آستانه سقوط است

نیوت گینگریچ سخنگوی پیشین مجلس نمایندگان‌ آمریکا
نیوت گینگریچ سخنگوی پیشین مجلس نمایندگان‌ آمریکا

نیوت گینگریچ سخنگوی پیشین مجلس نمایندگان‌ آمریکا در گفتگو با تلویزیون فاکس‌ نیوز گفت:‌ رژیم ایران متزلزل است و زیر فشار سخت تحریم‌های اقتصادی در آستانه سقوط قرار گرفته است.

نیوت گینگریچ گفت:‌ تحریم‌ها به واقع در حال صدمه زدن به رژیم ایران هستند. ماه به ماه وضعیت اقتصادی وخیم‌تر می‌شود. مردم روزبه‌روز ناراضی‌تر می‌شوند. رژیم ایران در استیصال دست به اقداماتی می‌زند تا تلاش کند شرایط را تغییر دهد.

سخنگوی پیشین مجلس نمایندگان آمریکا از دولت این کشور خواست تا کشورهای چین،‌ هند و ژاپن که اصلی‌ترین مشتریان نفت رژیم ایران هستند را تشویق کند تا فشار بر حکومت آخوندی را افزایش دهند.

 

هفته گذشته مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا گفت: درباره تحریم‌ها علیه خامنه‌ای گفت: دفتر خامنه‌ای با تحمیل هزینه روی دوش مردم ایران خودش را غنی کرده است.

به‌گفته مایک پمپئو دفتر خامنه‌ای در صدر یک شبکه وسیعی از سرکوب و فساد قرار دارد که مردم ایران را از آزادی و دستیابی به فرصتهایی که مستحق آن هستند محروم کرده است.

پمپئو افزود: تصمیم امروز دونالد ترامپ، خامنه‌ای را از دستیابی به منابع مالی برای گسترش ترور و سرکوب مردم ایران محروم می‌کند.

 

همچنین  برایان  هوک روز ۷تیر۹۸ در آلمان تأکید کرد: برایان هوک دولت آمریکا در کنار مردم ایران است و در سیاست خارجی خود مشخص کرده است که خواست مردم ایران با خواست دولت آمریکا اشتراکات فراوانی دارد.

وی با اشاره به این‌که مردم ایران دوست ندارند میلیاردها دلار پول آنها صرف رژیم بشار اسد، حزب‌الله لبنان، حماس، شبه‌نظامیان حوثی در یمن و عراق شود؛ آمریکا نیز چنین چیزی را نمی‌خواهد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/93721e85-6059-4b07-91d7-02370a08cc0d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات