728 x 90

نگرانی از عواقب شقه و بحران در سیرک انتخاباتی رژیم

سیرک نمایش انتخابات رژیم
سیرک نمایش انتخابات رژیم

روزنامهٔ حکومتی رسالت ۳۰اردیبهشت با نگرانی از عواقب شقه و بحران در سیرک انتخاباتی رژیم نوشت: دوقطبی کاذب؛ وحدت، انسجام و امنیت ملی را نشانه می‌گیرد و شکافی پدید می‌آورد که سرویس‌های امنیتی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در آن تخم تخاصم ملی می‌کارند و سوخت اصلی براندازی نرم را از آنجا تأمین می‌کنند.

دوقطبی کاذب باعث دلزدگی و خستگی مردم برای حضور در عرصه‌های سیاسی می‌شود و شکنندگی جامعه را تا حدی بالا می‌برد که افراطی‌گری و پرخاشگری و رادیکالیسم ارزش می‌شوند!...

رسالت آخوندی افزود: اکنون برخی پیاده‌نظام جنگ نرم دشمن سرشماری می‌شوند و می‌گویند «دیگ جمهوریت» اگر برای ما نجوشد، اجازه نمی‌دهیم برای هیچ‌کس بجوشد.

روزنامهٔ حکومتی اعتماد ۳۰اردیبهشت با وحشت از تحریم سیرک انتخابات به‌نقل از یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندی نوشت: اگر مشارکت پایین باشد، به‌عنوان اقدامات ضدامنیتی تلقی می‌شود. براندازان خارج و داخل اطلاعیه می‌دهند و می‌گویند نباید در انتخابات شرکت کنیم؛ برای این‌که مشروعیت نظام زیر سؤال برود.

وی خواستار حذف نکردن کاندیداهای باند رقیب توسط شورای نگهبان ارتجاع شده و می‌افزاید: حاکمان باید بینش حکومتی داشته باشند. بینش حکومتی می‌گوید باید در راستای انتخابات پرشور حرکت شود.

روزنامهٔ حکومتی شرق ۳۰اردیبهشت نوشت: بنا بر تجربه انتخابات مجلس، جامعه تا اینجای کار میل دوره‌های قبل را برای استفاده از حق رأی خود ندارد و این معضلی اساسی است... به‌عبارتی در زمانی که (فقدان) انسجام و قدرت ملی، حل ابرچالشهای حاکم را ناممکن می‌کند، فضای سیاسی در اوج چندپارگی و چنددستگی است و جامعه نیز حیران و بلاتکلیف!

این منبع هشدار داد: این وضعیت خطری بزرگ است که اگر فکری برای آن نشود و بر این آتش تفرقه و دشمنی دمیده شود‌، کار سخت خواهد بود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/73b48f62-2a73-40cd-8d1f-e5b8c2ca98cf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات