728 x 90

نهمین شب فاجعه متروپل، استمرار خیزش مردم خوزستان، مسدود کردن جاده در شادگان

مسدود کردن جاده اهواز - اندیمشک -۱۰خرداد
مسدود کردن جاده اهواز - اندیمشک -۱۰خرداد

در نهمین شب از فاجعه متروپل، و استمرار قیام و خیزش مردم خوزستان و همراهی مردم و جوانان در دیگر شهرها و استانهای کشور ادامه دارد. 

شامگاه دوشنبه ۹خرداد خیزش مردم آبادان وارد دومین هفته خود شد. نیروی سرکوبگر انتظامی و یگان ویژه با تیراندازی و پرتاب گاز اشک‌آور به سمت مردم درصدد جلوگیری از تجمع مردم بر آمدند اما جوانان به مقابله و جنگ و گریز با آنها پرداختند.

رژیم آخوندی در وحشت از گسترش قیام همزمان با استقرار نیروهای سرکوبگر در شهرهای خوزستان، صدها تن از جوانان را بازداشت و اینترنت آبادان، اهواز، خرمشهر و سایر شهرهای این استان را قطع یا کند کرده است. در نازی آباد تهران جوانان در همبستگی با قیام آبادان با شعار «مرگ بر خامنه‌ای» به خیابان آمدند و با نیروهای سرکوبگر رژیم مقابله کردند. همزمان تماشاچیان در ورزشگاه آزادی تهران فریادهای آبادان آبادان سر دادند.

در هشتمین شب قیام آبادان، تظاهرات و تجمعات و مراسم همدردی با مردم این شهر در شهرهای مختلف ادامه پیدا کرد. جوانان کرمانشاه در حمایت از مردم آبادان در خیابانهای شهر تظاهرات کرده و شعار «آبادان تسلیت تسلیت» دادند. در فسا و کازرون مردم مراسم همبستگی با آبادان برگزار نمودند و در بوشهر جوانان با شعار «مرگ بر دیکتاتور»، «آبادان تسلیت تسلیت» و «دشمن ما همین‌جاست دروغ میگن آمریکاست» در خیابانهای این شهر تظاهرات کردند و در برخی مناطق جوانان با آتش زدن لاستیک جاده را بستند. جوانان شادگان با حضور گسترده در خیابانهای این شهر با مردم آبادان ابراز همبستگی نمودند و مردم ایذه در حمایت از آبادان تظاهرات کردند و برخی از جاده‌ها را بستند.

 

آبادان - جوانان دلیر آبادان امشب نیز در خیابانهای این شهر دست به تظاهرات و عزدادری زدند - ۱۰خرداد

 

فولادشهر - مراسم عزاداری مردم در حمایت از خانواده‌های جانباختگان فاجعه متروپل

فولادشهر - مراسم عزاداری مردم در حمایت از خانواده‌های جانباختگان فاجعه متروپل

 

مردم روستای سده‌شاوور عصر روز سه‌شنبه ۱۰خرداد با آتش زدن لاستیک اقدام به بستن مسیر اهواز اندیمشک کردند. این اقدام در همبستگی با مردم آبادان انجام شده است.

 

مردم معترض جاده اهواز اندیمشک را در همبستگی با قیام مردم آبادان به آتش کشیده و جاده را مسدود کرده‌اند.

 

تصاویر جدیدی از آتش زدن لاستیک و مسدود کردن جاده اهواز اندیمشک در همبستگی با مردم آبادان - ۱۰خرداد

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/83ea70e3-8a54-4ae6-94d4-f5349198412b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات