728 x 90

نماینده پارلمان آلمان: دولت آلمان اقدام عملی برای تحریم سپاه پاسداران انجام دهد

نوربرت روتگن، نماینده و عضو کمیته روابط خارجی پارلمان آلمان
نوربرت روتگن، نماینده و عضو کمیته روابط خارجی پارلمان آلمان

نوربرت روتگن، نماینده و عضو کمیته روابط خارجی پارلمان آلمان از حزب دموکرات مسیحی (CDU)، چهارشنبه ۷دی، بار دیگر از دولت کشورش خواست تا سپاه پاسداران را تحریم کند.
روتگن با اشاره به بخشی از نطق روز ۱۸ آبان خود در نشست پارلمان آلمان که وزیر خارجه نیز در آن شرکت داشت با انتشار توئیتی نوشت: «آنالنا بربوک، وزیر خارجه، ۸آبان اعلام کرد که بررسی می‌کنیم چطور می‌توانیم سپاه پاسداران را در فهرست سازمانهای تروریستی اتحادیه اروپا قرار دهیم. ۹روز بعد از این اظهارات، من اینجا از او می‌پرسم، نتیجه چه شد؟ هیچ چیز».
او در توئیت خود نوشت: «امروز به تاریخ ۲۸دسامبر اعلام می‌کنم که بررسیها هم‌چنان ادامه دارند و هیچ اقدامی انجام نگرفته است».
نوربرت روتگن یکی از سیاستمداران ارشد آلمانی است که با حمایت از خیزش مردمی در ایران، از قرار گرفتن نام سپاه پاسداران رژیم ایران در فهرست تروریستی اتحادیه اروپا حمایت کرده است.
او قبلا تأکید کرده بود: «تحریم‌ها باید متوجه آدرس درست، یعنی سپاه پاسداران شود که پشتوانه قدرت سیاسی و بهره‌ور اقتصادی این رژیم است».(دویچه‌وله فارسی ۷دی)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4ea3ac92-4b2b-4da7-813c-662dbd10450f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات