728 x 90

نماینده مجلس ارتجاع: روند برخورد با کرونا در ایران بر معالجه استوار شده است، نه پیشگیری

کرونا در ایران
کرونا در ایران

نماینده مجلس ارتجاع از مشهد روز جمعه ۸ فروردین ۹۹ در گفتگوی با روزنامه حکومتی ایلنا گفت: «یک بیماری شیوع پیدا کرده که اسم خارجی‌اش «کرونا ویروس» است و در داخل نامش «بیماری حاد تنفسی» می‌شود. بعد می‌گویند مثلا در خراسان ۴۰۰نفر بر اثر بیماری حاد تنفسی و ۵۰نفر بر اثر کرونا فوت کرده‌اند».

این گفته رضا شیران خراسانی اشاره به اطلاع‌رسانی مقام‌های وزارت بهداشت رژیم دارد که در برخی از گزارشها گفته‌اند که آمار مرگ و میر بالا در کشور مربوط به بیماریهای حاد تنفسی است، نه کرونا.

 

در یک نمونه مشخص، روز ۱۸ اسفند، محمدحسین قربانی، نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت رژیم در گیلان، در جلسه‌یی در رشت گفت که آمار درگذشتگان مبتلا به ویروس کرونا در گیلان «بالغ بر ۲۰۰نفر» است.

نماینده رژیم از مشهد امروز هم‌چنین با زیر ضرب بردن مدیریت مهار کرونا در ایران گفت: «برآیند اتفاقات نشان می‌دهد یک عزم لازم و جدی از سوی مسئولان ذی‌ربط برای قطع این زنجیره نیست.»

هم‌چنین وی حسن روحانی را به «عادی‌سازی» شرایط متهم کرده و گفت:‌ «آمار و ارقام‌ نشان می‌دهند آمار مبتلایان بالاست.»

او هم‌چنین نسبت به بروز موج دوم شیوع کرونا در ایران هشدار داده و گفته است روند برخورد با کرونا در ایران بر معالجه استوار شده است، نه پیشگیری.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/472c0d22-6918-4eea-b093-24e9f5f4ce16"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات