728 x 90

نمایش روحوضی تحلیف اژه‌ای رئیس گوشخوار قضاییه جلادان

نمایش تحلیف اژه‌ای آخوند گوشخوار
نمایش تحلیف اژه‌ای آخوند گوشخوار

آخوند دژخیم غلامحسین اژه‌ای رئیس جدید قضاییه جلادان، در نمایشی با شرکت آخوند گلپایگانی رئیس دفتر خامنه‌ای و رئیسی جلاد و پاسدار قالیباف (یعنی سران جدید سه قوه ولایت، بدون حضور حسن روحانی) و با شرکت شماری از سرکردگان قضاییه جلادان از جمله آخوند نیری یکی از چهار جلاد هیات مرگ خمینی برای قتل‌عام مجاهدین کارش را در شروع کرد.

آخوند گلپایگانی رئیس دفتر خامنه‌ای تأکید کرد که نظام آخوندی «نعمتی است که ما باید با چنگ و دندان نگهداریم» و درباره ویژگی اژه‌ای گفت: یک ویژگی او قاطعیت است همان که امروز نیازمندیم اگر به یقین رسیدند شخصی یا اشخاصی متخلف هستند چشم‌هایش را می‌بندد و حکم صادر می‌کند».

وی از تحریم سیرک انتخاباتی سوز و گداز کرد ولی با با وقاحتی که از پیشکار مستقیم خلیفه وقیح ارتجاع بر می‌آید، مدعی شد در حالیکه این نمایش انتخاباتی توسط «آدمهای فراری» زیر بمباران تحریم بود، رئیسی بالاترین رأی را آورد!

وی هم‌چنین فاش کرد که اژه‌ای در اتاق خامنه‌ای می‌خواسته توی گوش یکی از سرکردگان دیگر نظام بزند!

تلویزیون رژیم ۱۴تیر ۱۴۰۰:

این آدمهای بدبخت فراری بی‌سر و سامانی که ریزه‌خوار دشمن هستند این‌قدرتبلیغات کردند نروید پای صندوق رأی ندهید ما رأی ما نه هست از این حرفها بعضی‌ها هم در داخل یک حرف‌هایی زدند اما هیچکدامشان در این مردم کوچکترین اثری نکرد

آقای رئیسی بالاترین رأی را آورد ایشان را مردم انتخاب کردند.

در مورد جناب آقای محسنی هم من عرض بکنم دیگر در مورد ایشان من چه بگویم زیره به کرمان بردن هست!

حالا چیزهایی که داشتند دادستانی کل کشور وزارت اطلاعات در مورد امور تخلفات امور اداری کارکنان دولت و چه و چه و چه و در همه جا ایشان موفق بودند.

دوتا ویژگی را من از ایشان برای شما عرض می‌کنم اولاً قاطعیت همان که امروز نیازمندیم اگر برخورد کردند و به یقین رسیدند شخصی یا اشخاصی متخلف هستند چشم‌هایش را می‌بندد من خود شاهد بودم روزی در اتاق بنده در همین دفتر دفتر مقام معظم رهبری یک آقایی حالا نمی‌خواهم نام ببرم یک تخلفی کرده بود و ایشان حضور داشتند آن آقا را ما خواستیم آمدند حالا برخورد ایشان چه جور بود کار ندارم بعداً که او رفت به من فرمودند ایشان اگر به ملاحظه شما و شرم حضور شما نبود می‌زدم در گوشش! عین حرف شان بود یادتان هست حاج آقا؟ (اشاره به اژه‌ای) شاید یادشان نباشد قاطعیت آقا ملاحظه کاری و نمی‌دانم تحت فشار قرار گرفتن و توصیه این و آن مشکلات ما را زیاد کرد.

نعمت بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی نعمتی است که ما باید با چنگ و دندان نگهداریم.

سپس رئیسی جلاد با تأکید براین‌که همه کارها زیر نظر خامنه‌ای هست، خواستار همکاری سه قوه شد.

رئیسی جلاد ۱۴تیر ۱۴۰۰:

مسأله نظارت هست بر شایستگان و بر قانونمداران باید نظارت به‌عنوان تداوم اعتماد همیشه محترم شمرده بشود این نظارت هم در مجلس دیده شده هم در قوه قضاییه دیده شده هم در دولت دیده شده این نظارتها همه جا هست و در رأس همه این نظام رهبری معظم انقلاب در همه اجزاء نظام نظارت دارند.

ما امیدواریم با همکاری بین سه قوه بنده در خدمت ریاست محترم مجلس شورای اسلامی ریاست محترم قوه قضاییه با حضور همه نهادها و سازمانها حقیقتاً یک همکاری مثال زدنی را در کشور شکل بدهیم اصلاً هم از این جهت که بگویند آقا اینها به هم نزدیک هستند با هم دارند کار می‌کنند بعضی از حرف ها زده بشود اینها اتفاقاً باید ما را مصمم کند که همکاری همراهی برای پیشبرد امور کشور یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

ما در شرایطی هستیم و در وضعیتی قرار داریم که شما ببینید هر سال در مجمع عمومی در بیشتر سال‌ها اگر بخواهم بگویم در خیلی از سال‌ها پیشنهاد قطعنامه علیه جمهوری اسلامی ایران را کشور کانادا می‌کند.

پاسدار قالیباف هم اذعان کرد که شرایط نظام ولایت تلخ و سخت است و دوره جدیدی از حکمرانی شروع شده است:

پاسدار قالیباف۱۴ تیر ۱۴۰۰:

واقعیت تلخی ست و آن این‌که امروز ما در کشور در شرایط سختی به سر می‌بریم شرایط بر مردم ما مخصوصاً بر محرومین و مستضعفین سخت‌تر از همیشه هست هم از بعد مسائل اقتصادی که چه حوزه سرمایه‌گذاران و چه بخش محرومین هر دو طرف در آسیب هستند هم در حوزه مسائل اجتماعی ما با سرمایه‌های اجتماعی‌مان رو به کاهش است مخصوصاً بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی ما که اعتماد مردم هست در شرایط خوبی نیستیم این یک واقعیت تلخی است.

البته همین‌جا خداوند بزرگوار را شاکریم که یک دوره جدیدی از حکمرانی و اداره کشور آغاز شده و در آستانه شروع به کار و مسئولیت‌پذیری در یک دوره جدید هست این فرصت یک فرصت بسیار کم نظیری هست.

امروز حاشیه روی حاشیه‌سازی و فاصله گرفتن از دغدغه‌های مردم گناه نابخشودنی است و بدون شک کام مردم ما را تلخ خواهد کرد و هرگز از ما این را نخواهند قبول کرد البته معنای این حرف به این معنا نیست که به استقلال قوا توجه نکنیم.

در این نمایش روحوضی شروع به کار رئیس گوشخوار قضاییه جلادان، آخوند اژه‌ای به‌نحو مضحکی مدعی شد برنامه‌اش دفاع بیش از پیش! از گسترش آزادیهای مشروع است!

آخوند اژه‌ای ۱۴تیر ۱۴۰۰:

ایجاد سازوکار گسترش آزادیهای مشروع همه قائل هستیم در قانون اساسی هم آمده در این ابلاغی هم که مقام معظم رهبری ملاحظه فرمودید عنایت فرمودند این یک سازوکار می‌خواهد یک تعریف درستی بکنیم یک ساز و کاری ایجاد بکنیم تا بتوانیم ان‌شاءالله از آزادی‌های مشروع بیش‌از‌پیش و بیش از گذشته دفاع بکنیم اگر آزادی‌های مشروع تبلیغ بشود گسترش پیدا بکند از بسیاری از محدودیتها که اسلام اجازه داده شده قید و بندها برداشته بشود خیلی از کارهای دیگر انجام نمی‌شود خیلی از کارهای خلاف انجام نمی‌شود.(تلویزیون شبکه خبر رژیم ۱۴تیر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2f54499e-3e6d-4731-830c-5b739caea2e1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات