728 x 90

نمای روز ـ چرا خامنه‌ای در برابر ارتش گرسنگان دوام نمی‌آورد؟

خامنه‌ای: «وقتی دشمن حمله می‌کند انسان بایستی نیروهای خودش را متمرکز کند و مجتمع کند و کار کند».

خامنه‌ای از کدام دشمن می‌گوید؟ از چه می‌ترسد؟

فلاحتی، آخوند جمعه‌بازار رشت، ۱۱مرداد ۹۹ کمی پرده را کنار زد و ضمن ابراز وحشت از کانون‌های شورشی گفت: «دشمن در آنچه که از آنها به دست آمده از روابط تلفنی و شبکه‌های مجازی و اینها و با سمپات‌های خودشان در داخل و خارج ارتباط برقرار کرده‌اند».

وکیلی، عضو سابق مجلس آخوندی، در تشریح شرایط کنونی و سرانجام فسادی که سراپای نظام را فراگرفته است، گفت: «وقتی فساد تا قله دماوند پیشروی کرده، وقتی فقر و نابرابری رنج و فلاکت را دوچندان کرده و کاهش ارزش پول ملی فقرا را فقیرتر و پولدارها را پولدارتر کرده، وقتی بوی مشمئزکننده تبعیض و رانت سراسر یک جامعه را دچار نفرت کرده، پیش‌بینی آینده چندان دشوار نیست» (روزنامه اعتماد ـ ۱۱مرداد۹۹).

فلاحتی: «کاری نکنیم که جامعه ملتهب بشود».

روزنامه حکومتی ابتکار ۱۱مرداد ۹۹ ضمن اشاره به بن‌بست نظام و پیشروی جنبش گرسنگان می‌نویسد: «آبانماه یک خروجِ نصفه و نیمه شورشیان گرسنه بود. گره ماجرا نه در نظارت مجلس است و نه مدیریت دولت؛ قصه حادتر از این حرف‌ها است. راهبردهای کنونی به بن‌بست رسیده‌اند. اگر جنبش گرسنگان به‌طور کامل راه بیفتد، هیچ چیز دیگر باقی نخواهد ماند».

آخوند جمعه‌بازار رشت دوباره به دشمن اصلی نظام اشاره کرد و گفت: «هدف از این تلاش‌های مذبوحانه و زشت دشمنان که در رأس اینها منافقین آواره هستند منافقانی که آواره‌اند به این کشور و آن کشور ذلیلانه دارند تکدی می‌کنند، درصدد هستند در ماه‌های آینده تلاش‌های مذبوحانه‌ای را در داخل انجام بدهند».

اما قطار شورش و جنبش گرسنگان با هدایت همان دشمنان آواره که برای رهایی میهن‌شان شب و روز نمی‌شناسند، به‌حرکت درآمده و همان‌طور که روزنامه حکومتی نوشت با این حرکت دیگر چیزی از نظام باقی نخواهد ماند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/88b2cf9b-3a94-4f9f-badb-f9223b1c82a7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات