728 x 90

نمای روز ـ قطعنامه آژانس و ناله‌های هراس‌آلود نظام؟!

بیانیه شورای حکام مثل آبی بر لانه مورچگان نظام، موجب تشویش و پراکندگی بیشتر در باندهای غارت شد و دلواپسان با دود و دم بسیار بیانیه‌ای صادر کردند.

بیانیه مجلس علیه قطعنامه آژانس ۱تیر ۹۹: «مجلس شورای اسلامی از دولت محترم می‌خواهد که اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را متوقف و نظارتها را آفلاین نماید».

قالیباف در همان روز فرصت را برای تسویه‌حساب مغتنم شمرد و در جلسه علنی مجلس رژیم در این‌باره گفت: «بر همه تفکرات سازشکارانه! و معامله‌گرانه! مهر بطلان زد».
دهمرده عضو مجلس ارتجاع ۱تیر ۹۹: «جناب آقای رئیس‌جمهور اعتماد به مستکبرین عالم حقیقتاً خطای نابخشودنی‌ست... چرا این‌همه دریوزگی و بدبختی و انفعال»؟!

حسام‌الدین آشنا، مشاور روحانی اول تیر ۹۹ در پاسخ دلواپسان نظام ضمن هشدار نسبت به از دست دادن همین آب‌باریکه نوشت: «آیا شما و بزرگ‌ترهای‌تان فکر کرده‌اید بعد از خروج ایران از ان.پی.تی، دیگر کشورها از جمله چین و روسیه چه می‌کنند؟ پاسخ ایران به اقدامات احتمالی دیگران چه باید باشد»؟

آخوند نصرالله پژمانفر از مشهد ۱تیر ۹۹: «آقای رئیس‌جمهور، بابا برجام مرد، هفت‌کفن هم پوساند».

معین‌الدین سعیدی از چابهار ۱تیر ۹۹: «بیانیه ضدایرانی شورای حکام، میخ آخر بود بر تابوت تفکری که به‌جای خدا به کدخدا تکیه نموده است».

اگر چه داد و قال‌ها نشانه ضعف و پراکندگی بیشتر نظام است اما بر خودشان هم پوشیده نیست که خانه از پای‌بست ویران است و دود و دم‌ها حتی مصرف داخلی هم ندارد .
صباغیان، مجلس ارتجاع اول تیر ۹۹: «الآن مجلس امروز چه کار کرد؟؟؟ یک تذکری و تمام! اگر می‌خواهد دولت جلوی حکام غربی بایستد باید داخل را درست کند. دوستان، عزیزان، مردم ناراضی هستند قیمت زمین قیمت مسکن قیمت اجناس لوازم خانگی دارد بیداد می‌کند. اگر مردم با این نارضایتی پشت این نظام را خالی کنند ما کاری نمی‌توانیم بکنیم».

بله! مشکل نه در بیانیه و تحریم و بحران‌های درونی که در ریسمان اراده جوانان و نفرت مردمی است که هر لحظه بر گلوی نظام سفت و سفت‌تر می‌شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e71189c4-6d9c-4682-9b77-a0aa653b7512"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات