728 x 90

نمای روز ـ شرایط انفجاری و اعتراف به خط پایان!

معنای اعتراف به پایان آستانهٔ تحمل مردم و شرایط انفجاری در آستانهٔ آبان چیست؟

محسن زنگنه عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس رژیم ـ ۵ آبان: الان جامعه دیگه در آستانه تحمل نهایی خودش هست. اگر مجدد ما به هر شکلی جامعه را تحریک بکنیم این تورم حتی ده درصدش دیگه الآن انفجار است.

راغفر کارشناس حکومتی ـ ۵ آبان: این‌که دولت نیست که ما دولت نداریم در کشور. این بدنی که سرطان اندامش را فراگرفته با یک آسپرین نمی‌شود اصلاحش کرد.

این هم اعتراف به بزرگترین بحران و چالش ۴۰ساله

پاسدار قالیباف ـ ۶ آبان: بعد از ۴۰سال چالش جدی ما این هست که ما از ابتدای انقلاب هر چه زمان گذشت مردم را در همه عرصه‌ها خرد خرد حذف شان کردیم مردم را حذف شان کردیم.

احمد حکیمی‌پور ـ ۶ آبان ۱۴۰۰: بابا با این وضعیتی که ما خودمان برای خودمان درست کردیم دشمن نیاز نیست در داخل دوستانی که الآن قدرت دست‌شان هست دارند همدیگر را چنگ می‌زنند!

چه اتفاقی افتاده؟ معنای اعتراف به بزرگ‌ترین چالش و اوج‌گیری بحرانهای درونی در شروع آبان چیست؟

آخوند فومنی ـ ۶ آبان ۱۴۰۰: چون واقعاً در این ۴۲سال مردم خیلی سختی کشیدند ما روحانیت همه‌اش قول دادیم به این مردم خیلی‌هایش را عمل نکردیم ما خیلی بد عمل کردیم من از این مردم واقعاً من از طرف جمهوری اسلامی عذر می‌خواهم.

آخوند جلاد ضمن اعتراف به پیشروی مردم، دست روی کانون دردهای نظام گذاشت و گفت:

رئیسی جلاد۶۷ ـ ۵ آبان۱۴۰۰: دشمن به‌دنبال این است که در کشور یک فتنه‌ای ایجاد کند یک بلوا ایجاد کند.

باید تأکید کرد تا مردم فراموش نکنند که دشمنشان در کمین است

یک هموطن از شیراز: ای آخوند ستمگر هیچ وقت فکرش را هم نمی‌کردی حتی توی خواب نمی‌دیدی که به این وضعیت برسی و بدان که به‌زودی از عرش به فرش خواهی رسید خیلی نمانده نه تاج و نه عمامه آخوند کارت تمامه مرگ بر ستمگر چه شاه باشد چه رهبر.

محبوبه رمضانی مادر شهید آبان پژمان قلی‌پور: شما خودتون هم می‌دونید با آبان نابود شدید و این آبان ادامه داره...

بهبهان قیام ۹۸: مرگ بر خامنه‌ای

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bffcbc87-2a4b-44f6-ac4f-137ab6c6b065"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات