728 x 90

نمای روز ـ سوم اسفند، ضرب‌الاجل خودکشی

بعد از دود و دم ضرب‌الأجل به آمریکا، تنش مذاکره و بحران لاعلاجی در نظام بالا گرفت.

 

زهره الهیان در مجلس آخوندی ـ ۲۰بهمن ۹۹: سوم اسفند را ما منتظر هستیم. ما منتظر هستیم که این تاریخ و سر موعد دولت محترم در واقع این خروج از پروتکل الحاقی را انشاءالله رقم بزند.

 

علیرضا زاکانی ـ ۲۶بهمن ۹۹: اگر آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان حرکت نکنند، اسفند ماه خداحافظی با پروتکل الحاقی و خروج ناظران افزون بر آنچه که در ان.پی.تی اعلام کرده‌ایم را شاهد خواهیم بود.

 

اما ظریف همین نگرانی و التماس را به شکل دیگر بیان می‌کند:

شبکه ۲تلویزیون حکومتی: مجری: یعنی اگر درب بر همین پاشنه بچرخد در مواضع اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها ما پروتکل‌های الحاقی را متوقف می‌کنیم؟

ظریف: این به‌معنی این نیست که در واقع بازرسی‌های آژانس اخراج می‌شوند تعداد بازرسان کمتر می‌شود میزان بازرسی‌ها کاهش پیدا می‌کند.

 

یک رسانه حکومتی با اشاره به بن‌بست و مشکلات پس از ضرب‌الاجل نوشت:

جهان صنعت ـ ۲۶بهمن ۹۹: ضرب‌الاجل ایران به آمریکا مبنی بر غنی‌سازی اورانیوم در واقع تصمیم به خودکشی است. در صورت تداوم چنین وضعیتی، فشارهای اقتصادی باعث ایجاد بحرانهای سیاسی و اجتماعی می‌شود و بحران را عمیق‌تر می‌کند.

 

آخوند رسول فلاحتی در جمعه‌بازار رشت ـ ۲۵بهمن ۹۹: هر کسی به برجام برگردد خائن به این مملکت است.

 

متهم کردن کارگزاران خامنه‌ای به خیانت یکی از نشانه‌های بی‌علاجی و بن‌بست در بالای نظام است

 

آخوند رسول فلاحتی در جمعه‌بازار رشت ـ ۲۵بهمن ۹۹: ما می‌ترسیم! باز هم می‌ترسیم که نکند حوادثی رخ بدهد اینها بروند بنشینند یک ذلتهای دیگری را متوجه ما بکنند.

 

مگر نمی‌داند بدون مجوز خامنه‌ای کسی نمی‌تواند به برجام برگردد؟ حرف اصلی چیست؟

 

آخوند علم‌الهدی در نمایش جمعه مشهد ـ ۲۴بهمن ۹۹: هر کسی دم از مذاکره بزند از مسئولان و عنوان کند می‌خواهیم با آمریکا آشتی کنیم این را بداند این اول خائن به انقلاب است.

 

علت تهدید و التماس چیست؟ چرا می‌گویند ضرب‌الاجل به آمریکا تصمیم به خودکشی است؟

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/03f14d39-b717-4c86-90e0-ec02d43003b0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات