728 x 90

اشرف - ليبرتى,

وزیر اطلاعات آخوندها در بغداد فالح فیاض را موظف به جلوگیری از فروش اموال ساکنان لیبرتی می‌کند

-

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران
بر اساس اخبار رسیده از ایران، سردژخیم محمود علوی وزیر اطلاعات رژیم آخوندی در گزارشی از سفر خود به عراق که در تهران به روحانی و دفتر خامنه‌ای داده است، تصریح کرده که او به فالح فیاض مشاور امنیت ملی عراق ابلاغ کرده که رژیم ایران با فروش اموال مجاهدین در کمپ لیبرتی مخالف است و اجازه آن را نمی‌دهد.

طبق این گزارش قرار شده فالح فیاض در یک ظاهرسازی و به‌عنوان ژست مثبت در برابر ملل‌متحد اجازه دهد به‌صورت نمایشی فقط اقلام محدود و جزیی از اموال ساکنان به فروش برسد به‌نحوی که از این طریق درآمدی برای مجاهدین حاصل نشود.

طبق این گزارش آخوند علوی خواهان افزایش فشار و اقدامات سرکوبگرانه علیه مجاهدین شده است و فالح فیاض پاسخ داده است ما حداکثر کاری که امکانپذیر است و می‌توانیم برای فشار و کنترل روی مجاهدین در کمپ لیبرتی به‌عمل بیاوریم را تا کنون کرده‌ایم و باز هم به این کار ادامه خواهیم داد.

هم‌چنانکه در اطلاعیه‌های قبلی دبیرخانه شورا آمده، در حالی که دولت عراق از سه ماه قبل با فروش اموال ساکنان در لیبرتی موافقت کرده اما مأموران عراقی از ورود تجار و فروش اموال که لازمه تأمین هزینه انتقال مجاهدین به خارج از عراق است جلوگیری و در پروسه انتقال آنها اخلال می‌کنند. این اقدامها تکرار سناریوی رژیم آخوندی و عوامل دست‌نشانده‌اش در اشرف و به‌منظور زمینه‌سازی برای سرقت و غارت سیستماتیک اموال ساکنان است.

از سال ۲۰۱۱ که بحث انتقال مجاهدین به لیبرتی شروع شد رژیم ایران با تمام قوا از طریق عواملش در عراق از فروش اموال آنان جلوگیری کرده است. مقاومت ایران طی اطلاعیه‌یی در روز ۵ آوریل ۲۰۱۳ اعلام کرد وزیر اطلاعات وقت رژیم در سفرش به عراق، مالکی را موظف به سرقت اموال مجاهدین و خلع مالکیت از آنها کرده است.

مقاومت ایران با یادآوری تعهدات جامعه جهانی در مقابل امنیت و سلامت ساکنان لیبرتی، دولت آمریکا، اتحادیه اروپا و سازمان ملل را به اقدام فوری برای برداشتن هر گونه ممنوعیت فروش اموال ساکنان فرا می‌خواند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
30اردیبهشت 1395 (19می 2016)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b0b513a4-37a1-4699-96df-68bec86be084"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات