728 x 90

نقش میهنی پناهندگان ایرانی

اینها تصاویری از رشادت ایرانیان آزاده ساکن سوئد است که روز ۳۰مرداد ۹۸میز وطن‌فروشی خامنه‌ای و «پادوفرنگی» او محمدجواد ظریف را به‌هم‌ ریختند.

شجاعت و ایستادگی‌ اشرف‌نشانها و پافشاری آنان در افشای چهره جنایت‌کار ویترین خارجی خامنه‌ای، برای آخوندها و همکارانشان غیرمترقبه بود.

 

ایرانیان آزاده تمامی دستگاه تبلیغاتی‌ای را که ارتجاع و استعمار برای استمرار سیاست‌ مماشات با فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران چیده بودند، تحت‌الشعاع خواسته‌های مردمی و دموکراتیک مردم ایران قرار دادند تا آنجا که وزیر خارجه سوئد ناگزیر؛ از حضور در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با ظریف کنار کشید

و بدتر آن که ناچار شد بگوید ظریف را سوئدی‌ها دعوت نکرده‌اند، او خودش خودش را دعوت کرده است!

این در عرف دیپلماتیک و پروتکل‌های بین دولتها یک آبروریزی است که صاحب‌خانه میهمانش را اینچنین تحقیر کند.

 

با این سفر مفتضح، ظریف و در واقع خامنه‌ای نشان دادند تا کجا درمانده شده‌اند که اکنون برای اجرایی شدن طرح حقارت بار«اینس‌تکس» حاضر به «دوره گردی» هم هستند. همان طرحی که در رسانه‌های خامنه‌ای آن را روزانه پس می‌زنند اما با پایشان مجدداً پیش می‌کشند!

و در چنین وضعیتی، این ایرانیان آزاده خارج کشور هستند که همین نواله را هم بر خامنه‌ای حرام و در کامش تلخ کرده و همزمان تحسین هموطنان داخل کشور را هم برانگیختند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/de4b3ed5-1153-455c-a1d1-1996561c4798"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات