728 x 90

۱۳نفر در بحرین به انجام عملیات تروریستی متهم شدند

دادگاه بحرین
دادگاه بحرین

دادستان عمومی بحرین، از متهم شدن ۱۳نفر به انجام عملیات تروریستی در این کشور خبر داد. این افراد متهم‌اند به این‌که "هسته‌های تروریستی" تشکیل داده‌اند. تا کنون تعدادی از هسته‌یی تروریستی وابسته به رژیم ایران و نیروی قدس منهدم و اعضای آنها دستگیر شده‌اند.

احمد الحمدی اعلام کرد که شش نفر از این متهمان زندانی هستند و تصمیم‌گیری درباره هفت نفر بقیه غیابی بوده است.

قرار است محاکمه این متهمان روز چهارشنبه ۲۸شهریور (۱۹سپتامبر) آغاز شود.

بحرین از کلیدی‌ترین متحدان آمریکا در منطقه و محل استقرار ناوگان پنجم دریایی ایالات متحده است. این کشور همچنین از متحدان عربستان سعودی در خلیج‌فارس است و رژیم ایران را به چشم دشمن می‌نگرد.

 

بیشتر بخوانید:

وزیر کشور بحرین: رژیم ایران، زمین و کمپ برای تعلیم تروریستها می‌دهد

سپهبد شیخ رشید بن عبدالله الخلیفه وزیر کشور بحرین، در سی و پنجمین اجلاس شورای وزیران کشورهای عربی در الجزایر گفت بحرین دائم با دخالتهای سیستماتیک رژیم ایران که امنیت و ثبات داخلی ما را هدف قرار داده مواجهند. وی که ریاست این اجلاس را برعهده داشت افزود:‌ امروز ایران به پناهگاهی برای جنایتکاران و فراریان تبدیل شده است. رژیم ایران تمامی کنوانسیونهای بین‌المللی را نقض کرده و هیچ تعهدی نسبت به انترپل یا اخطارهای قرمز ندارد. رژیم ایران خود را فراتر از قانون گذاشته و زمین و کمپ برای تعلیم تروریستها می‌دهد و تسلیحات و مواد منفجره را قاچاق می‌کند.اینها بر اساس مدارک مستند شده‌اند و دخالت رژیم ایران در امور داخلی به اشکال مختلف بوده است...

 

مجمع عمومی ملل متحد؛ وزیر خارجه بحرین علیه دخالتهای رژیم ایران در کشورش هشدار داد

خالد بن احمد آل خلیفه روز دوشنبه ۵مهر ۹۶ طی سخنانی در مجمع عمومی ملل ‌متحد نسبت به دخالتهای رژیم ایران در بحرین هشدار داد و گفت: «ما هم‌چنان با تلاشهای رژیم ایران برای بی‌ثبات کردن کشور مان مواجه هستیم«.

وی افزود: «رژیم ایران به دخالتهایش در منطقه از طریق شبه‌نظامیان و گروه‌های تروریستی ادامه می‌دهد

وزیر خارجه بحرین گفت: «کشورهای عربی حاشیه خلیج‌فارس با رژیم ایران بر مبنای حسن همجواری تعامل کردند، اما کشورهای عربی در مقابل تلاشهای خود، پاسخی از سوی رژیم ایران دریافت نکردند«.
وی با اشاره به این‌که بحرین در کنار مردم سوریه است، افزود: بحران سوریه باید به دور از هر گونه دخالت خارجی حل شود.

 

نمایندگان پارلمان بحرین خواستار موضع جدی در برابر دخالتهای رژیم ایران شدند

۲۸ نماینده پارلمان بحرین، روز چهارشنبه ۳۰اردیبهشت ۹۴ با انتشار بیانیه‌یی بر ضرورت همکاری مشترک کشورهای عربی علیه «دشمنیهای رژیم ایران» در یمن تأکید کردند.
نمایندگان پارلمان بحرین، همکاری کشورهای عربی علیه سیاستهای رژیم تهران را عادلانه و قانونی توصیف کردند و خواستار ادامه آن برای ریشه‌کن کردن مزدوران این رژیم در سوریه، عراق و لبنان شدند.
نمایندگان پارلمان بحرین همچنین خواستار برقراری امنیت در منطقه شدند. آنها حمایت خود را از تشکیل نیروی نظامی عربی، که مأموریت آن دخالت فوری برای برقراری امنیت کشورهای عربی باشد، اعلام کردند.
۲۸ نماینده پارلمان بحرین در بیانیه خود گفته‌اند زمان آن فرا رسیده تا کشورهای عربی به خواسته ملت ایران و مبارزات مشروع آنها در برابر رژیم ایران گوش دهند.
نمایندگان از مواضع دانشمندان، مراکز اسلامی، و شخصیتهای سیاسی کشورهای عربی در برابر دخالتهای رژیم ایران در منطقه قدردانی کردند.

قدردانی بحرین از مصر به‌خاطر مواضعش علیه دخالتهای رژیم ایران

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/90eb85c0-0573-4cae-a8b9-0cc21051ba0d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات