728 x 90

-

ایجاد کرسی‌های تهدیدشناسی و جنگ نرم در دانشگاهها

-

رژیم آخوندی علیه اینترنت - آرشیو
رژیم آخوندی علیه اینترنت - آرشیو
در راستای طرح کامران دانشجو برای «اسلامی کردن» دانشگاهها، رسانه‌های حکومتی از ایجاد کرسی تهدیدشناسی و جنگ نرم در دانشگاهها خبر می‌دهند.
آخرین نیوز: در همه رشته‌های دانشگاهی به ویژه در حوزه علوم انسانی، کرسی‌های تهدیدشناسی ایجاد می‌شود. تهدیدشناسی یک رشته و تخصص است که باید همراه با سایر رشته‌های دانشگاهی تدریس شود.
به گزارش آخرین نیوز یک منبع مطلع، از رایزنی و برنامه‌ریزی مراکز مرتبط با جنگ نرم و آموزش عالی برای تدوین و طراحی کرسی تهدیدشناسی و جنگ نرم در دانشگاههای کشور خبر داد.
وی با اشاره به تغییر ماهیت جنگها به ویژه در حوزه جنگ نرم گفت: در همه رشته‌های دانشگاهی بویژه در حوزه علوم انسانی کرسی‌های تهدیدشناسی ایجاد می‌شود. به گفته وی تهدید شناسی یک رشته و تخصص است که باید همراه با سایر رشته‌های دانشگاهی تدریس شود.
گفتنی است چندی پیش رئیس سازمان پدافند غیرعامل هم با اشاره به اهمیت تهدیدشناسی بر ضرورت توجه به این موضوع در رشته‌های علوم انسانی تاکید کرده بود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/985670aa-dd61-4267-ae6e-986c063ecd24"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات