728 x 90

نشریه سان: شورای ملی مقاومت فاش کرد رژیم ایران از پهپادها به‌عنوان ابزاری برای جنگ‌افروزی و تروریسم استفاده می‌کند

سان: رژیم ایران از پهپادها به‌عنوان ابزاری برای جنگ‌افروزی و تروریسم استفاده می‌کند
سان: رژیم ایران از پهپادها به‌عنوان ابزاری برای جنگ‌افروزی و تروریسم استفاده می‌کند
  • نشریه سان چاپ آمریکا: شورای ملی مقاومت فاش کرد رژیم ایران از پهپادها به‌عنوان ابزاری برای جنگ‌افروزی و تروریسم استفاده می‌کند.

سان چاپ آمریکا روز ۲۷آذر نوشت: یک گزارش افشاگرانه فاش می‌کند رژیم ایران مخفیانه قطعات پهپادهای کشنده را از چین می‌خرد و آنها را به شبه‌نظامیان مورد حمایت خود می‌دهد تا حملات تروریستی علیه اهداف غربی انجام دهند. این پهپادها از راه دور کنترل می‌شوند و می‌توانند از کیلومترها دورتر بحران ایجاد کنند.

بر اساس گزارش شورای ملی مقاومت که منابع مخفی در داخل ایران دارد نیروهای مسلح رژیم ماشینهای کشتار را به سوریه، عراق، لبنان و یمن صادر می‌کنند.

این سلاحهای پرنده پشت مجموعه‌یی از حملات مرگبار در سراسر منطقه قرار دارند از جمله حمله به نفتکش مرسر در سواحل عمان در ماه اوت که منجر به کشته شدن یک انگلیسی شد.

روزنامه سان افزود: این پهپادها به‌صورت قطعات حمل شده و سپس به وسیله مزدوران محلی که توسط نیروهای رژیم ایران آموزش دیده‌اند در کشور میزبان مونتاژ می‌شوند.

بر اساس گزارش شورای ملی مقاومت فرمانده فعلی بخش پهپاد در نیروهای مسلح ایران سرتیپ کریم اکبرلو است که برای «تهیه تجهیزات پیشرفته‌تر» به چین سفر می‌کند.

یکی از شرکت‌های رژیم ایران به نام صنایع غضنفر رکن آبادی، واقع در کرج قسمتهای مختلف بدنه پهپادها را می‌سازد.

یکی دیگر از مناطق جنگی که رژیم ایران تلاش می‌کند بر آن تأثیر بگذارد عراق است. گروه‌های مزدور عراقی از پهپادهای انتحاری «برای انجام حملات گسترده علیه نیروهای ائتلاف بین‌المللی مستقر در عراق استفاده می‌کنند که منجر به کشته و زخمی شدن نیروهای ائتلاف و پیمانکاران غیرنظامی شده است».

یکی از این حوادث در فرودگاه اربیل رخ داد که طی آن یک پیمانکار غیرنظامی آمریکایی در فوریه امسال کشته شد.

رژیم ایران هم‌چنین اعضای گروه تروریستی حزب‌الله لبنان را در زمینه ساخت پهپاد آموزش داده و متعاقباً تعدادی از این هواپیماها را به این افراطیون متعصب تحویل داده است.

نیروی قدس سپاه پاسداران هم‌چنین پهپادهایی را «در ابعاد گسترده» در اختیار حوثی‌ها قرار می‌دهد.

علیرضا جعفرزاده به روزنامه سان گفت: «رژیم ایران میلیاردها دلار برای برنامه‌های موشکی و پهپادی خود هزینه می‌کند، در حالی که ۸۰درصد مردم ایران زیر خط فقر زندگی می‌کنند. میلیاردها دلاری که رژیم از توافق هسته‌یی دریافت کرده است و کاهش تحریم‌ها برای صدور تروریسم در منطقه و جنگ‌افروزی مورد استفاده قرار گرفته‌اند. این رژیم بسیار ضعیف است. اما آنها می‌خواهند با قدرت‌نمایی ضعف خود را بپوشانند. رژیم در داخل ایران با مشکلات عظیمی روبه‌رو است. تظاهرات ضدحکومتی ادامه دارد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2b0d70a6-af32-4dbc-b9f9-59113e147e73"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات