728 x 90

ندامت از قدرت‌نمایی در عراق

قبل از فروریختن عمق استراتژیک نظام، گماشته‌های خامنه‌ای در جمعه ‌بازارها تلاش می‌کردند با قدرت‌نمایی در منطقه مانع از ریزش بیشتر پاسداران شوند.

آخوند علم‌الهدی: «امروز حشدالشعبی عراق، ایران است. حزب‌الله لبنان، ایران است. انصارالله یمن، ایران است. هم جنوبتان ایران است. هم شمالتان ایران است».

و پاسخ مردم عراق: «ایران اخراج اخراج»!

سایت حکومتی فرارو در مطلبی با عنوان «سخنان علم‌الهدای کبریتی در انبار باروت» نوشت: «ویدئو سخنان علم‌الهدی در شبکه‌های اجتماعی کشور‌های عربی‌ منطقه به‌ویژه در عراق بازتاب وسیعی داشته و احساسات ملی‌گرایانه را در این کشور تحریک کرده است».

جوان معترض عراقی: «ما اصلاً رژیم ایران را نمی‌خواهیم به‌خصوص در کربلا... ما اصلاً نمی‌خواهیم به زیارت بیایند... ما رژیم ایران را نه در بغداد نه در دیالی نه در هیچ ناحیه‌ای نمی‌خواهیم».

با شعله‌ور شدن آتش خشم مردم عراق و سوزاندن نمادهای پلید رژیم در عراق، زمزمه‌های ندامت از آن قدرت‌نمایی‌ و دودودم‌ها از گوشه و کنار رسانه‌های حکومتی بلند شد.

سایت حکومتی ایران ۱۴آبان در مطلبی با عنوان «مواضع هزینه‌ساز» نوشت: «سخنان ایشان که با بازتاب شدیدی در کشورهای عربی مواجه شده است و آن را نشانه دخالت ایران در امور داخلی این کشورها و وابستگی نیروهای داخلی آنجا به ایران تفسیر کرده‌اند، آیا کسی مسئولیت هزینه‌های آن را عهده‌دار می‌شود»؟

ندامت از قدرت‌نمایی و سودای ژاندارمی در منطقه از نشانه‌های قدرت و ارادهٔ جوانان شورشگر و فروریختن عمق راهبردی نظام در دستان قیام‌آفرینان است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5c298ba9-9397-46a5-90f9-fd9be25e03e3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات