728 x 90

ند پرایس: در مذاکرات برجام شکافها بین رژیم ایران و بقیه اعضای گروه ۱+۵ از بسیاری جهات باقی است

ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا
ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا

ند پرایس سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا گفت: در مذاکرات برجام شکافها بین آمریکا و رژیم ایران، یا بین رژیم ایران و بقیه اعضای گروه ۱+۵ از بسیاری جهات باقی است. از پاسخ رژیم ایران مشخص است که این شکافها هم‌چنان باقی است. پاسخ این رژیم ما را در موقعیتی قرار نداد که بتوانیم به یک توافق برسیم.

وی تأکید کرد: تنها دلیلی که ما هنوز به تفاهم در مورد بازگشت به برجام نرسیده‌ایم این است که رژیم تهران هنوز مبنای منطقی ارائه شده توسط اتحادیه اروپا به‌عنوان هماهنگ‌کننده را نپذیرفته است.

ند پرایس درباره گزارش جدید مدیرکل آژانس گفت: وقتی صحبت از رژیم ایران و نگرانی‌هایی است که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ابراز کرده است، ما نیز همان نگرانی‌ها را ابراز کرده‌ایم. ما به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نهایت اطمینان را داریم، به گروسی مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نهایت اطمینان را داریم و به مشورت نزدیک با شرکای خود در آژانس در مورد مناسب‌ترین پاسخ به خودداری رژیم ایران از پاسخگویی به سؤالات آژانس ادامه خواهیم داد.

(سایت وزارت‌خارجه آمریکا ۲۴شهریور)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/49202efe-f57c-4130-8c14-b59f7d8c9235"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات