728 x 90

ند پرایس: تا زمانی‌که به نفع امنیت ملی ما باشد در پی احیای برجام هستیم

ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا
ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا

سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا در کنفرانس خبری خود، درباره سفر هماهنگ‌کننده مذاکرات احیای برجام به تهران گفت، دولت بایدن از تلاشهای انریکه مورا برای پایان موفقیت‌آمیز این مذاکرات حمایت می‌کند.
سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا روز سه‌شنبه ۲۰اردیبهشت در پاسخ به این‌که آمریکا در این سفر چه انتظاری از انریکه مورا دارد اظهار داشت، آمریکا در تماس نزدیک با مورا بوده و هماهنگی‌های نزدیکی میان دو طرف صورت می‌گیرد.


ند پرایس در ادامه افزود، اگر رژیم ایران حاضر باشد با حسن‌نیت به مذاکرات ادامه دهد، می‌شود این مذاکرات را به‌سرعت به پایان رساند و تا زمانی‌که به نفع امنیت ملی ما باشد، در پی احیای برجام هستیم اما اگر ادامه مذاکرات یا احیای برجام با منافع ملی آمریکا در تضاد باشد تصمیم جدیدی خواهیم گرفت.
از این پیش‌تر، جوزف بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، هفته پیش به روزنامه فایننشال تایمز گفته بود: شاید سفر مورا به تهران آخرین تیر ترکش برای به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته‌یی با رژیم ایران باشد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bad7df6c-abce-41ac-adfb-9ada5135aef9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات