728 x 90

نایب‌رئیس پارلمان اروپا: احضار سفیر ایتالیا در تهران نشان‌دهنده اقدام خصمانه رژیم ایران علیه دموکراسی هاست

خانم پینا پیچی ارنو نایب‌رئیس پارلمان اروپا
خانم پینا پیچی ارنو نایب‌رئیس پارلمان اروپا

خانم پینا پیچی ارنو نایب‌رئیس پارلمان اروپا: مریم رجوی پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران از سوی بنیاد لوئیجی آینائودی دعوت شد تا افکار خود را آزادانه بیان کند. مفهومی که در ایران به طرز چشمگیری ناشناخته است.

من همبستگی خود را با سفیر پرونه ابراز می‌کنم و بر اهمیت ایجاد یک جبهه مشترک در جامعه بین‌المللی که تضمین کننده حمایت از شورشگران علیه این رژیم خون‌ریز است تأکید می‌کنم.

خبرگزاری کرونوس ایتالیا تحت عنوان: «احضار سفیر ایتالیا در تهران، اقدامی سراسیمه است» گزارش داد: خانم پینا پیچی ارنو Pina Picierno نایب‌رئیس پارلمان اروپا از حزب دموکرات اظهار داشت: احضار جوزپه پرونه سفیر ایتالیا در تهران نشان‌دهنده اقدامی خصمانه، عجیب و افراطی از سوی رژیم ایران علیه دموکراسی هاست. این یک اقدام گستاخانه و در عین‌حال تحریک‌آمیز است.

مریم رجوی، پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران، از سوی بنیاد لوئیجی آینائودی دعوت شد تا افکار خود را آزادانه و به شکل مرسوم بیان کند. مفهومی که در حاکمیت آخوندها در ایران به طرز چشمگیری ناشناخته است، کما این‌که این‌که افرادی که عقاید خود را بیان می‌کنند مرتباً زندانی، شکنجه و کشته می‌شوند.

پینا پیچی ارنو هم‌چنین گفت: من همدلی و همبستگی خود را با سفیر پرونه ابراز می‌کنم و بر اهمیت ایجاد یک جبهه مشترک در جامعه بین‌المللی که تضمین کننده حمایت از شورشگران علیه این رژیم خون‌ریز است، تأکید می‌کنم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c4459aef-feea-42ff-b56e-ec5970194a1a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات