728 x 90

نامه‌های شهردار ترینیتا، انجمن ایتالیایی حقوق‌بشر در ایران، انجمن پزشکان و داروسازان ایرانی دموکرات و انجمن هواداران سازمان مجاهدین علیه سفر بچه شاه مخلوع به ایتالیا

نامه شخصیتها و انجمنها در ایتالیا علیه سفر بچه شاه به این کشور
نامه شخصیتها و انجمنها در ایتالیا علیه سفر بچه شاه به این کشور

ایتالیا

نامه شهردار ترینیتا علیه سفر بچه شاه مخلوع

تبلیغات حول این‌که گویا مردم ایران سلطنت می‌خواهند

مانند این است که ایتالیاییها خواستار بازگشت فاشیسم باشند

سفر رضا پهلوی به رم یک تلاش بیهوده برای باوراندن به افکار عمومی است که گویا مردم ایران خواستار بازگشت سلطنت هستند. بیش از ۷ماه است که زنان شجاع و تمام مردم ایران زندگی خودشان را فدا کرده و با صدای بلند خواستار جمهوری دموکراتیک مبتنی بر جدایی دین و دولت هستند و شعارشان نه به آخوندها و نه به سلطنت است.

حضور رضا پهلوی و تبلیغات حول این‌که گویا مردم ایران سلطنت می‌خواهند مانند این است که ایتالیاییها خواستار بازگشت فاشیسم باشند.

یادآوری می‌کنیم که پدر بزرگ رضا پهلوی، پادشاه ایران، زمانی متحد هیتلر بود و وقتی متفقین اتحاد نازی-فاشیسم را شکست دادند، او را به تبعید فرستادند. پدرش نیز تنها از طریق یک کودتا به قدرت رسید.

ما نمی‌توانیم و نباید تاریخ را فراموش کنیم و نباید این توهم را در بین مردم دامن زد که گویا پسر شاه مخلوع یک آلترناتیو برای رژیم مذهبی در ایران است.

مردم ایران هر گونه دیکتاتوری را رد می‌کنند. حال این دیکتاتوری بنیادگرای اسلامی باشد یا دیکتاتوری سلطنتی.

شهردار ترینیتا

ارنستا زوئکو

 

نامه انجمن ایتالیایی حقوق‌بشر در ایران به رئیس پارلمان

پذیرش کسی که از هیچ حمایتی در داخل کشور برخوردار نیست و می‌تواند باعث دلسردی کسانی شود که در حال قیام در ایران هستند. او هرگز از جنایات پدرش فاصله نگرفته است یکی از رایج‌ترین شعارها در میان معترضان ایرانی این است که: «مرگ بر سمتگر، چه شاه باشد و چه رهبری یعنی خامنه‌ای

 

نامه انجمن پزشکان و داروسازان ایرانی دموکرات مقیم ایتالیا

به رئیس پارلمان این کشور

سفر رضا پهلوی به رم تلاشی ناشیانه برای باوراندن این توهم به افکار عمومی است که مردم ایران مایلند سلطنت برگردد

بیش از ۷ماه است که زنان شجاع ایرانی و همه مردم ایران با فدا کردن جانشان و با صدای بلند یک جمهوری دموکراتیک مبتنی بر جدایی دین و دولت می‌خواهند و شعارشان نه به آخوندها و نه به سلطنت است.

رئیس انجمن پزشکان و داروسازان ایرانی دموکرات مقیم ایتالیا

دکتر خسرو نیک ذات

 

نامه انجمن هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران مقیم ایتالیا

به لورنزو فونتانا رئیس پارلمان جمهوری ایتالیا

مردم ایران بیش از ۱۲۰سال است که برای دموکراسی و جدایی دین از دولت مبارزه می‌کنند، به یاد داریم که رژیم شاه در سال۱۳۳۲و سپس مجدداً با انقلاب۱۳۵۷توسط مردم ایران از کشور بیرون انداخته شد.

در ماههای اخیر شعارهایی در سراسر ایران شنیده می‌شود، مرگ بر ستمگرچه شاه باشه چه رهبر.

بسیار شگفت‌انگیز است که پسر دیکتاتور سابق که به همان اندیشه دیکتاتوری سلطنتی معتقد است، به پارلمان ایتالیا یک کشور دموکراتیک، که بر پایه قانون اساسی ضدفاشیستی ساخته شده است، بیاید.

خواه ناخواه این به نفع رژیم آخوندها تمام می‌شود که با این روش‌ها و تاکتیکهای ناشایست می‌خواهد قیام ۷ماهه مردم ایران را که نتیجه ۴۴سال مقاومت است از مسیرش منحرف کند. قیام مردم ایران سرنگونی کامل رژیم مذهبی حاکم را که نه تنها تهدیدی برای مردم ایران بلکه تهدیدی برای منطقه و جهان است هدف قرار داده است.

با احترام

رئیس انجمن – بهزاد بهره بر

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bfddb779-e05e-455c-9ca5-81e391f15cb0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات