728 x 90

نامه نصرالله محمدی، پدر آلان محمدی خطاب به عموم مجامع حقوق‌بشری و آزادیخواه در آلمان

نامه نصرالله محمدی خطاب به عموم مجامع حقوق بشری و آزادیخواه در آلمان
نامه نصرالله محمدی خطاب به عموم مجامع حقوق بشری و آزادیخواه در آلمان

آنکس که حقیقت را نمی‌داند بی‌شعور است

ولی آنکس که می‌داند کتمان می‌کند خائن است (برتولت برشت)

اینجانب نصرالله محمدی زندانی سیاسی زمان شاه بین ۱۳۵۴ تا ۱۳۵۷ و زندانی سیاسی در رژیم ضدبشری خمینی ۱۳۶۱-۱۳۶۰ هستم و در حال حاضر ساکن اشرف۳ (در آلبانی) می‌باشم.

هفت سال پیش گشتاپوی ملایان، وزارت اطلاعات دیکتاتوری دینی حاکم بر ایران، در یک کارزار شیطان‌سازی، دختر جان‌باخته من آلان محمدی را از طریق مزدوران و سایتهای کثیف خود چماقی بر علیه اپوزیسیون اصلی خود سازمان مجاهدین خلق ایران قرار داد. نامه من در آن زمان که برای مراجع بین‌المللی از جمله یونامی در عراق و کمیسر عالی حقوق‌بشر و دبیرکل ملل متحد هم ارسال شده عیناً با دستخط خودم ضمیمه است.

اخیراً یک به‌اصطلاح خبرنگار آلوده به دیکتاتوری دینی و تروریستی به‌نام لوییزا هومریش به‌نقل از مزدوری به‌نام امین گل‌مریمی در دی سایت (مجله سایت مگزین) به تاریخ ۲۷اکتبر ۲۰۲۱ بار دیگر همان بساط دروغ و نیرنگ را از نو پهن کرده و نوشته است دخترم آلان محمدی در سال۲۰۰۱ در اشرف در عراق خودکشی کرده است. کسی که این دروغ رذیلانه را جعل کرده می‌خواهد چنین جلوه دهد که لابد آلان در اثر فشار، عمداً به این کار مبادرت کرده است.

این غرض‌ورزی آشکار برای پدر و مادر و دوستان آلان یک جنگ کثیف روانی است. دخترم روحیه‌ای سرشار و شاد و امیدوار به آینده داشت، او هیچ دلیلی برای خودکشی نداشت. تحقیقات سازمان مجاهدین که من نیز از نزدیک و با جزییات در آن سهیم بودم، هیچ شکی باقی نمی‌گذاشت که با کمال تأسف او در اثر یک حادثه در سال۲۰۰۱ جان باخت. من مراسم خاکسپاری و گرامی‌داشتن او شامل صحبت‌های خودم در آن مراسم با حضور ۴۰۰نفر را به‌خوبی بیاد دارم که فیلمبرداری شد.

در زمان جنگ کویت در عراق در شرایط وحشتناک جنگی که همه مجاهدین برای در امان ماندن از بمبارانهای مهیب در سنگر زندگی می‌کردند، من و مادر آلان در ابتدای جنگ تصمیم گرفتیم او را به آلمان بفرستیم تا سالم بماند و از ضربات فیزیکی و آثار روانی در آن جنگ آسیب نبیند.

او بعداً به خواست و اصرار خودش مثل بسیاری بچه‌های دیگر به نزد خانواده‌اش در عراق بازگشت.

این که دختر نازنین من در مقاله سایت مگزین در همدستی با یک مزدور به‌خاطر خوش آمدن فاشیسم دینی حاکم بر ایران هدف قرار گرفته، بیانگر قساوت و شرارت مطلوب حاکمان ایران است. آخوندهایی که کشیشان مسیحی را می‌کشند و اجسادشان را قطعه قطعه می‌کنند و سر آنها را در یخچال می‌گذارند و سپس مجاهدین را متهم به کشتن آنها می‌کنند. مقاله شرم‌آور سایت مگزین می‌خواهد به رژیمی امداد برساند که رئیس جمهورش عضو هیأت مرگ قتل‌عام سال۶۷ بوده و دستش به خون ۳۰هزار زندانی آلوده است که دوران محکومیت خود را می‌گذراندند.

من به خبرنگاری که شرافتش را فروخته است می‌گویم اگر راست می‌گوید به دادگاه بیاید و دروغهای خود را ثابت کند. من همه سازمانهای مدافع حقوق‌بشر و آزادیخواه را در آلمان فرا می‌خوانم که به چنین رفتار کثیف و انزجار آوری تحت باندرول ژورنالیسم اعتراض کنند.

بهتر است رژیم پا به گور آخوندها و خبرنگار افشا شدهٔ سایت مگزین به همراه خبرگزاری تسنیم نیروی قدس که در کری هماهنگ مدعی کودکان مجاهدین شده‌اند، پاسخ شهدای قتل‌عام۶۷ و شهدای آبان ۹۸ به‌ویژه نوجوانان را بدهند. اعدام نوجوانان، رسم شناخته شده ملایان است که گزارشگر ویژه ملل متحد برای حقوق‌بشر در ایران بارها آن را محکوم کرده است.

بازنشخوار اکاذیب هومریش و مزدور امین گلمریمی علیه مجاهدین و مقاومت ایران توسط یک دوجین سایتهای گشتاپوی دینی جایی برای تردید در منشاء این اراجیف باقی نمی‌گذارد.

نزدیک به ۵۰سال است که من در سازمان مجاهدین خلق ایران با دیکتاتوریهای شاه و شیخ مبارزه می‌کنم. با تمام وجودم ادامه خواهم داد و شیطان‌سازی و دروغهای کثیف را افشا می‌کنم.

 

با احترام- نصرالله محمدی

۹ آبان ۱۴۰۰

-نامه دست نویس نصرالله محمدی

نامه دست نویس نصرالله محمدی

-آلان محمدی – گواهی پدر نصرالله محمدی

آلان محمدی – گواهی پدر نصرالله محمدی

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7cd72439-4605-43f9-82bc-45521cf5901d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات