728 x 90

نامه مایک مک کال به مدیر عامل توئیتر: ابراز نگرانی از تهدیدات رژیم آخوندی علیه شخصیتهای آمریکایی از جمله مایک پمپئو

مایک مک کال رئیس جمهوریخواهان در کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا
مایک مک کال رئیس جمهوریخواهان در کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا

نامه مایک مک کال رئیس جمهوریخواهان در کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا

به مدیر عامل توئیتر

ابراز نگرانی از تهدیدات رژیم آخوندی علیه شخصیتهای آمریکایی از جمله مایک پمپئو

 

سایت کمیته روابط خارجی کنگره

۱۸ ژوئیه ۲۰۲۲-۲۷تیرماه

بیانیه مطبوعاتی

مایک مک کال، رئیس جمهوریخواهان در کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا، با ارسال نامه‌یی به پاراگ آگراوال Parag Agrawal، مدیر عامل توئیتر، نگرانی خود را از استفاده رژیم ایران از این پلتفرم برای ارسال پیامهای تهدیدآمیز به مقامات عمومی ایالات متحده از جمله مایک پمپئو وزیر امور خارجه سابق ابراز داشت.

من برای ابراز نگرانی شدید در مورد استفاده رژیم ایران از پلتفرم رسانه‌های اجتماعی شما برای ارسال پیام‌های تهدیدآمیز به مقامات عمومی ایالات متحده، از جمله مایک پمپئو، وزیر امور خارجه سابق، می‌نویسم. در ۱۷ژوئن ۲۰۲۲، یک حساب کاربری در توئیتر که متعلق به زینب سلیمانی است، در توئیتی نوشت که پمپئو وزیر اسبق باید «در ترس زندگی کند».

توئیت دیگری که در ۱۹ژوئن۲۰۲۲ از یک حساب کاربری وابسته به رژیم ایران منتشر شد، اعلام کرد که وزیر پمپئو باید "در ترس زندگی کند".

لطفاً در اولین فرصت، موضع رسمی خود را در مورد تهدیدهایی که علیه مقامات ایالات متحده، از جمله وزیر پمپئو، بر روی پلتفرم شما انجام می‌شود، به‌صورت مکتوب ارسال کنید. علاوه بر این، لطفاً تأیید کنید که محتوای پرچم‌گذاری شده در بالا حذف می‌شود و کاربران مرتبط برای همیشه از توئیتر معلق خواهند شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/44d67c32-4b51-45d8-9dd2-9e59c848623a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات