728 x 90

نامه جو بایدن به کنگره آمریکا در مورد حمله به شبه‌نظامیان رژیم ایران

جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا
جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا

رئیس‌جمهور آمریکا طی نامه‌یی به مجلس نمایندگان و سنای این کشور اعلام کرد حملات آمریکا به مواضع سپاه پاسداران و گروه‌های وابسته به آن در عراق و سوریه طبق قوانین بین‌المللی، با پرهیز از تلفات غیرنظامی و با هدف محدود کردن تنشها، مختل کردن حملات و دفاع از شهروندان آمریکایی صورت گرفته است.

در این نامه آمده است: در شب ۲۱نوامبر ۲۰۲۳، به دستور من، نیروهای آمریکایی یک حمله دقیق را علیه تأسیساتی در عراق انجام دادند که توسط سپاه و گروه‌های وابسته به سپاه پاسداران برای فرماندهی و کنترل، لجستیک و اهداف دیگر مورد استفاده قرار می‌گرفت... هدف حملات ضربه زدن به و مختل کردن مجموعه حملات مداوم علیه ایالات متحده و شرکای ما، و ایجاد بازدارندگی در برابر رژیم ایران و گروه‌های شبه‌نظامی تحت حمایت این رژیم از انجام یا حمایت از حملات بیشتر به پرسنل و تأسیسات ایالات متحده بود.

آمریکا آماده انجام اقدامات بیشتر، در صورت لزوم و مقتضی، برای مقابله با تهدیدات یا حملات بیشتر است... من از حمایت کنگره در این اقدام قدردانی می‌کنم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d7c87917-6b47-4fb6-a596-836255cd2679"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات