728 x 90

ناله‌های پاسدار حاجی‌زاده در مورد چگونگی هلاکت دژخیم قاسم سلیمانی

پاسدار حاجی‌زاده
پاسدار حاجی‌زاده

پاسدار حاجی‌زاده سرکرده هوافضای سپاه خامنه‌ای روز دوم اسفند در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه امیرکبیر در مورد چگونگی هلاکت دژخیم قاسم سلیمانی و هم چنین تلاش مضحک وی برای مقابله با ریزش عوامل تخصصی نظام گفت: من از دو شهید اینجا نام ببرم شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید تهرانی ببینید ماشین ایشان ماشین ضد گلوله بود و ضد بمب بود با چند تا موشک هیرفایر این ماشین مورد اصابت قرار می گیرد، پیکر این شهید و شهدای دیگر غیرقابل تفکیک شناسایی نبود. چرا یک دست سالم باقی می ماند. چرا یک انگشتر سالم باقی می ماند چرا؟؟ اینها نشانه است اصلاً از این خودرو فقط یک دست از ایشان باقی می ماند اینها ببینید پیام دارد. اینها که دست حاج قاسم نبوده اینها خداوند متعال مقدر کرده یا شهدایی که با تهرانی مقدم ۳۹نفر شهید شدند سالم ترین پیکر مال مقدم بود.

وی افزود: اگر این فکری که امروز بعضی از عزیزان نخبه ما می کنند که می گویند حالا می خواهیم برویم من بعد برای ناسا کار کنیم من بعد می خواهیم برویم توی اروپا کار کنیم غلط است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e0fc1dbf-7717-4aa4-9225-b8f23ad10940"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات