728 x 90

زندانیان سیاسی,حمله به بند 350 اوين,

موج مقاومت زندانیان سیاسی در تمام زندانها

-

تجمع خانواده زندانیان سیاسی در جلوی مجلس ارتجاع
تجمع خانواده زندانیان سیاسی در جلوی مجلس ارتجاع
دژخیمان رژیم آخوندی، با این خیال خام که می‌توانند با یورش وحشیانه به زندانیان سیاسی بند 350 اوین و ضرب و شتم آنان، اراده استوار آنها را درهم بشکنند به زندان یورش بردند و زندانیان را مورد ضرب و شتم قرار دادند. اما این جنایت نه تنها بر اراده و عزم استوار زندانیان سیاسی و مقاومتشان علیه نظام فاسد آخوندی تاثیر منفی نداشت، بلکه زندانیان با پایداری، توطئه رژیم آخوندی را درهم شکستند و پیروز این صحنه نبرد، زندانیان بودند.
زندانیان سیاسی 350 پس از این تهاجم خونین دژخیمان، در محوطه بند راهپیمایی کردند و سرودها و ترانه‌های «‌ای ایران»، «یار دبستانی» و «مرغ سحر» را خواندند.
زندانیان شامگاه سه‌شنبه پس از پخش برنامه سراسر دروغ تلویزیون رژیم آخوندی در مورد وقایع بند350، با سردادن شعارهای مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر دروغگو خشم خود را ابراز کردند. زندانیان بند350 اوین بعدازظهر روز چهارشنبه نیز پس از شنیدن خبر برکناری اسماعیلی رئیس سازمان زندانها، با دست‌زدن و ابراز شادمانی به عقب‌نشینی دژخیمان واکنش نشان دادند.
آوای فتح و پیروزی، توسط زندانیان سرفراز 350اوین، حاکی از وفای به عهد در راه آزادی مردم ایران و پیامی به دژخیمان است که نمی‌توانند با بساط داغ و درفش، فرزندان مبارز ایران را از راه رسیدن به مقصود که همانا آزادی مردم ایران است باز بدارند. ضمنا پیام آوای فتح و پیروزی زندانیان، پیام شکست و خواری دشمن در این توطئه جنایتکارانه است، تا جایی که طیفی از رسانه‌ها و مهرهای رژیم به‌وضوح به شکست و خفت وخواری رژیم در حمله به بند 350 اوین اعتراف می‌کنند.
پایداری قهرمانه زندانیان سیاسی بند 350اوین، موجی از همبستگی سایر زندانیان سیاسی در کشور را به‌دنبال داشت. تا کنون19تن از زندانیان سیاسی زندان سیاسی گوهردشت کرج در حمایت از زندانیان سیاسی بند 350 اوین دست به اعتصاب‌غذا زدند. زندانیان سیاسی کرد در زندانهای جنوب ایران از روز جمعه پنجم اردیبهشت در محکومیت هجوم مأموران جنایتکار اوین به زندانیان بند 350 دست به اعتصاب‌غذا زدند و این اعتصاب به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.
مقاومت زندانیان سیاسی اوین در سایر زندانها تاثیرگذار بوده و در زندانهای بیرجند، چناران، سرخس، کرمان و زابل، از شنبه هفته گذشته فضا بسیار امنیتی و متشنج شده است.
مزدوران رژیم از ترس گسترش مقاومت زندانیان سیاسی بند 350 اوین به سایر زندانها، کنترل زندانیان در واحدها را بسیار شدید تر از قبل انجام می‌دهند و بیشتر ملاقاتهای حضوری لغو شده است. دژخیمان رژیم به صراحت به زندانیان گفته‌اند به‌دلیل اتفاقات پیش آمده در زندان اوین، از تهران دستور آمده است که تا اطلاع ثانوی این شرایط اعمال بشود.
یکی از مسئولان جنایتکار زندان زابل بعد از اتفاقات پنجشنبه 28فروردین در زندان اوین، زندانیان زندان زابل را تهدید کرده که ما از خدا می‌خواهیم آن اتفاقات پیش بیاید. این موارد برای ما تنوع است تا به شما زندانیان نشان بدهیم که کی هستیم و چی در چنته داریم مأمور جنایتکار رژیم، بارها در بازرسیها از واحدها بسیاری از زندانیان را مورد ضرب و شتم قرار داده است.
رژیم آخوندی می‌خواست با حمله به زندانیان سیاسی آنها را درهم بشکند، اما فکر نمی‌کرد مقاومت و پایداری زندانیان عواقب زیانبار و جدی برای رژیم به‌وجود آورد و عواقب این عمل جنایتکارانه، تبدیل به بحران بزرگی در زمینه داخلی و بین‌المللی برای آن شود.
پایداری و مقاومت زندانیان سیاسی بند350 اوین و سردادن آوای پیروزی توسط آنان پس از عمل جنایتکارانه دژخیمان رژیم، نمادی از اراده ملی برای مقاومت در برابر نظام خونریز حاکم است.
همچنین مقاومت زندانیان سرافراز بند 350 اوین، ضعف و زبونی نظام ولایت‌فقیه را در مرحله سرنگونی و در مرحله‌ای که رژیم ناگزیر به نوشیدن جام زهر شده است بیش از پیش بارز می‌سازد.
پایداری زندانیان سیاسی نوید بخش مرحله‌ای است که دیگر داغ درفش و شکنجه کارکرد خود را از دست داده است. پایداری زندانیان سیاسی نمادی از مقاومت بزرگی است که از بدو پیدایش حکومت خمینی دجال ونظام آخوندی در ایران، عزم جزم کرده است که این نظام را با تمامی دسته‌بندیهای داخلی آن سرنگون کند و در این راه با هر آنچه در توش و توان داشته است ایستاده و از این پس نیز همین مقاومت است که می‌تواند نظام آخوندی را از سر راه آزادی مردم ایران بردارد و به زباله‌دان تاریخ بیندازد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bc4edff1-dd14-48f6-a1ea-1bb139c2299a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات