728 x 90

ضرغامی: تلگرام به دستور روحانی فیلتر شد

تلگرام به دستور روحانی فیلتر شد
تلگرام به دستور روحانی فیلتر شد

عزت‌الله ضرغامی، عضو شورای عالی به اصلاح انقلاب فرهنگی رژیم در یک درگیری باندی فاش ساخت فیلتر شدن تلگرام به دستور آخوند حسن روحانی صورت گرفت.

وی گفت: «فیلتر اول تلگرام با دستور رئیس‌جمهور انجام شد، البته من می‌بینم برخی در این رابطه شایعاتی درست می‌کنند که اصلاً این‌گونه نیست. وقتی در اغتشاشات دیماه دیدیم همآهنگی‌ها در تلگرام انجام می‌شود در شورای عالی فضای مجازی بحث شد و با دستور رئیس‌جمهور تلگرام فیلتر شد.»

 

بیشتر بخوانید

استفاده گسترده در ایران از تلگرام ۵ماه پس از فیلترینگ

خبرگزاری حکومتی ایسنا به این‌که پنج ماه پس از فیلترینگ پیام‌رسان تلگرام، هم‌چنان بیش از ۴۷درصد از پرسش شوندگان می‌گویند از این شبکه استفاده می‌کنند، اعتراف کرد.

بنا‌ به این گزارش مقایسه این آمار با نظرسنجی مشابه در خرداد ۹۷ نشان می‌دهد در حالی که مخاطبان تلگرام و اینستاگرام ثابت بوده‌اند، در چهار ماه گذشته استقبال از شبکه‌های داخلی رژیم به‌شدت کاهش داشته است.

 

نارضایتی‌ها از فیلترینگ و فعالیت هات‌گرام و تلگرام طلایی

حمیده زرآبادی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس آخوندی، با اشاره به تهیه طرح سؤال از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کابینه آخوند روحانی اعتراف کرد: در پی غیرفعال شدن تلگرام و فیلتر شدن این پیام‌رسان در ماه‌های گذشته شاهد تعطیلی برخی از کسب و کارهای مجازی بودیم.

وی ضمن اشاره به نارضایتی‌های فزاینده مردم افزود: همچنین با توجه به کاهش محسوس کیفیت سرویس‌های اینترنت در این مدت، بسیاری از کاربران ناراضی هستند و انتقادها و نارضایتی این کاربران نیز دیده می‌شود که متأسفانه هیچ اقدام مؤثری برای پاسخگویی به این نارضایتی‌ها صورت نگرفته است.

نماینده رژیم از قزوین گفت: بر این اساس روز گذشته با تهیه یک طرح سؤال از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، خواستار پاسخگویی در خصوص جزئیات مختلف این مسائل شدم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a49b8662-61bc-4acd-82c9-783265bcd784"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات