728 x 90

میرسلیم: هکرهای اسناد مجلس، احتمالاً عوامل این حمله افرادی نفوذی داخل مجلس بودند

میرسلیم
میرسلیم

سایت حکومتی خبر آنلاین-۱ اسفند ۱۴۰۲ تحت عنوان «هشدار میرسلیم به هیأت‌رئیسه مجلس بعد از حمله سایبری منافقین» نوشت: مقصران این آبروریزی محاکمه شوند»، نوشت: مصطفی میرسلیم نماینده تهران در مجلس درباره حمله سایبری اخیر به سایت مجلس شورای اسلامی و انتشار برخی اطلاعات از جمله لیست حقوق نمایندگان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

هیئت رئیسه مجلس نباید بسادگی و سکوت از کنار ربایش اطلاعاتی اخیر از مجلس بگذرد. مقصران این سهل‌انگاری و آبروریزی باید محاکمه شوند.

 

میرسلیم نماینده مجلس ارتجاع و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

هکرهای اسناد مجلس نفوذی بودند

با توجه به این‌که شبکه مجلس داخلی است و از طریق ابزارهای خارجی

نمی‌توان به آن دسترسی پیدا کرد

احتمالا عوامل این حمله افرادی نفوذی داخل مجلس بودند

 

خبرگزاری حکومتی موج روز سه‌شنبه اول اسفند نوشت:

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با خبرگزاری موج؛ گفت هکرهای اسناد مجلس نفوذی بودند. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با توجه به این‌که شبکه مجلس داخلی است و از طریق ابزارهای خارجی نمی‌توان به آن دسترسی پیدا کرد، احتمالاً عوامل این حمله افرادی نفوذی داخل مجلس بودند.

مصطفی میرسلیم نماینده مجلس و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات احزاب سیاسی فعال شده و ابراز حضور کردند.

وی با بیان این‌که این فعالیت‌ها باید زودتر آغاز می‌شد، افزود: در صورت تداوم کارها است که به فعالیت‌ها عمق بخشیده می‌شود.

میرسلیم در خصوص حمله هکری به اسناد مجلس، گفت: در میان حمله‌های مختلف که به جمهوری اسلامی انجام می‌شود به مجلس نیز این حمله صورت گرفته و به نظر می‌رسد که قدری سهل‌انگاری شده و کوتاهی وجود داشته است.

نماینده مجلس افزود به‌دلیل این‌که شبکه مورد استفاده مجلس، شبکه داخلی است قاعدتاً از طریق ابزارهای خارجی نمی‌شود دسترسی پیدا کرد مگر این‌که افراد نفوذی در داخل مجلس و مبادرت به خروج اطلاعات کرده باشند.

سایت مجلس شورای اسلامی و خبرگزاری خانه ملت صبح ۲۴ بهمن‌ماه به‌دلیل حملات سایبری، هک و از دسترس خارج شد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e209e675-d4cb-4169-8a99-ff4fbadf9420"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات