728 x 90

موضع‌گیری مضحک و اقدام سخیف وزارت‌خارجه رژیم در لیست‌گذاری تروریستی حمایت کنندگان مجاهدین و مقاومت ایران - سخنگوی مجاهدین

سخنگوی مجاهدین - ۴آبان ۱۴۰۱
سخنگوی مجاهدین - ۴آبان ۱۴۰۱
  • وزارت‌خارجه رژیم در یک موضع‌گیری مضحک و اقدام سخیف حمایت کنندگان از مجاهدین و مقاومت ایران در پارلمان اروپا را لیست‌گذاری تروریستی کرد.
  • وزارت‌خارجه رژیم به‌خاطر حمایت از مجاهدین، دوستان ایران آزاد در پارلمان اروپا، کمیته بین‌المللی در جستجوی عدالت به ریاست دکتر آلخو ویدال کوادراس، خاویر زارزالخوس رئیس مشترک گروه دوستان ایران آزاد، میلان زِوِر رئیس مشترک دوستان ایران آزاد و نمایندگان پارلمان اروپا شارلی وایمرز، یان زهرادیل، هلموت گئوکینگ و هرمان ترتش را لیست‌گذاری کرد.
  • وزارت‌خارجه رژیم هم‌چنین مایر حبیب نماینده مجلس ملی فرانسه، مارتین والتون شهردار ویلپنت فرانسه و ژان فرانسوا لوگاره شهردار پیشین منطقه یک پاریس را به‌دلیل حمایت از مجاهدین لیست‌گذاری و تحریم کرد.
  • تحریم رژیم شامل مدیران مسئول روزنامه بیلد آلمان و شبکه‌های فارسی زبان دویچه وله و ار اف ای فرانسه و سازمان بمب را متوقف کنید و چند شرکت آلمانی به‌خاطر این‌که به صدام حسین گاز شیمیایی داده‌اند، هم شده است!
  • رژیم در اقدام مسخره خود حکم ضبط و توقیف همه اموالی را که حمایت کنندگان از مجاهدین در ایران داشته باشند، صادر کرده است!

سخنگوی مجاهدین به ولی‌فقیه ارتجاع و زرافه نظام در وزارت‌خارجه خامنه‌ای: فعلاً قاچ زین نظام و عمامه ولی‌فقیه را بچسبید باد نبرد، وقت برای تحریم حامیان مجاهدین از فرط پیسی و استیصال در بحبوحه‌ٔ قیام زیاد است!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fe94f6db-04f6-4716-928b-54a53fdd5e3a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات