728 x 90

مهرداد ویس‌کرمی، عضو مجلس ارتجاع: هیچ مسمومیتی نبوده، دانش‌آموزان به‌دلیل استنشاق بوی نفت حالشان بهم خورده

مهرداد ویس کرمی عضو مجلس ارتجاع
مهرداد ویس کرمی عضو مجلس ارتجاع

در ادامهٔ واکنش‌ها و کشمکشها در مورد گسترش مسمومیتهای جنایتکارانه، مهرداد ویس‌کرمی عضو کمیسیون آموزش مجلس ارتجاع وقیحانه گفت: اصلاً مسمومیتی در کار نبوده، برخی دانش‌آموزان به‌دلیل استنشاق بوی نفت فقط حالشان به‌هم خورده است، این‌که مسمومیت نیست!. . (سایت حکومتی سلام نو ۲۱فروردین).

به‌رغم مسمومیت صدها دانش‌آموز در چند روز گذشته مجید میر احمدی معاون امنیتی – انتظامی وزیر کشور رژیم وقیحانه گفت: «چند موردی که در سال جدید پیش آمد که بسیار محدود بود، تمارض و شیطنت برخی از دانش‌آموزان برای تعطیلی کلاس‌ها و مدارس بوده است... . یکی دو مورد نیز استفاده از گاز فلفل توسط دانش‌آموزان بوده است که شناسایی شدند و قطعاً با آنها برخورد خواهد شد» (خبرگزاری حکومتی مهر – ۲۱فروردین).

 

از سوی دیگر، رحیمی جهان‌آبادی عضو کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع با طعنه به پاسدار رادان سرکرده نیروی انتظامی رژیم گفت: چرا از دوربینهای خود برای پیدا کردن عوامل مسموم‌سازی دانش‌آموزان استفاده نمی‌کنند.

دژخیم رادان سرکرده نیروی انتظامی خامنه‌ای روز ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ گفت: افرادی که کشف حجاب کنند به محاکم قضایی معرفی می‌شوند. صنوفی که متصدیان آن احیاناً کشف حجاب می‌کنند بعد از اخطار پلمپ می‌شوند.

دژخیم رادان گفت: همکاران من شروع کردن در سه حوزه معابر عمومی که کشف حجاب بعضاً صورت می‌گیره، خودرو و اماکن، اقدامها را انجام دادند به‌صورت جدی با اعلام خبر قبلی از شنبه آینده که بیست ششم فروردین‌ماه می‌شد همکاران من به‌صورت جدی در این سه حوزه عمل خواهند کرد به‌گونه‌یی که در حوزه معابر با استفاده از فناوری و تجهیزات پیشرفته فرد شناسایی می‌شه، بهش توجه و تذکر داده می‌شد و بعد از آن، آن فرد با مدارک معرفی می‌شود به دستگاه قضایی تا به موضوع او رسیدگی بکنند.

در حوزه خودرو بار اول تذکر و توجه داده می‌شود و بار دوم خودرو به سه نحو ممکن

یک - توقیف الکترونیکی

دو - توقیف در محل

و سه - توقیف در پارکینگ

هر کدامش که عملی باشد انجام می‌دهیم که همینجا هم توصیه می‌کنیم که رانندگان عزیز دقت بکنند مخصوصاً صاحبان خودرو و در حوزه صنوف هم صنوفی که متصدیان آن احیاناً کشف حجاب می‌کنند حتماً مورد توجه جدی قرار می‌گیرند توجه بهشون داده می‌شود و بعد از آن اخطار پلمپ و پلمب، این شامل باغ تالارها، رستورانها و مراکز بزرگی از این دست هم خواهد شد که بایستی متوجه باشند.

مطالباتی که مسئولان محترم دارند مورد توجه هست یعنی همین جور که وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت و درمان در حوزه‌های خودشون بحث انجام به وظایفشون را گفتند سایر دستگاهها هم مکلف شدند که وظایف خودشان را در این حوزه عمل بکنند.

 

روزنامه حکومتی اطلاعات روز ۲۰فروردین ضمن اذعان ناگزیر و دجالانه به این‌که جنایت مسمومیت دختران کار عوامل خود رژیم است، نسبت به خشم مردم هشدار داد و نوشت: گویا دستهای قدرتمندی در پس این توطئه و آسیب فعالیت دارد که نمی‌گذارد گره از رازهای آن گشوده و این بساط زشت برچیده شود‏‎.

‎توجیه ناهنجار و نامعقول برخی نمایندگان مجلس یا مدیران آموزش و پرورش و وزارت کشور نیز بر ابهام و عارضه افزوده است.

مردم می‌پرسند چرا در مدارس پسرانه که بازیگوشی و شیطنت بیشتر است و انرژی و تحرک افزونتری هم دارند این مسائل رخ نمی‌دهد؟

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/68acc525-5018-45ea-9bac-6c752d64f0c0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات