728 x 90

مهرداد ملک ۱۷ساله، با شلیک مستقیم مأموران خامنه‌ای کشته شد

مهرداد ملک
مهرداد ملک

مهرداد ملک نوجوان ۱۷ساله، دوشنبه شب ۵دیماه ۱۴۰۱ با شلیک مستقیم مأموران خامنه‌ای به خودرو آنها کشته شد. بر اساس گزارشات دریافتی، نیروهای سرکوبگر گشت انتظامی شامگاه دوشنبه پنجم دی، به خودروی دوست مهرداد ملک نوجوان ۱۷ساله که با هم در حال تردد بوده‌اند، شلیک می‌کنند و مهرداد کشته می‌شود.

کاربران شبکه‌های اجتماعی نوشتند: روز ۵دی، مهرداد ملک ۱۷ساله با خودروی دوستش در راه خانه بوده که گشت انتظامی به آنها شک می‌کند و به دنبالشان می‌رود. در این حین خودروی گشت در گل گیر می‌کند و برای آن که تعقیب ماشین نیمه تمام نماند بدون هیچ هشداری به سمت ماشین شلیک می‌کنند. گلوله به مهرداد می‌خورد و همانجا کشته می‌شود.

مهرداد ملک، کودک ۱۷ساله «در بخش دشتابی ارداق استان قزوین» کشته شده است.

خبر کشته شدن این نوجوان ۱۷ساله در حالی منتشر می‌شود که روز یکشنبه ۴دی در چهلمین شب شهادت کیان پیرفلک کودک ۹ساله که شامگاه ۲۵آبان با شلیک دژخیمان خامنه‌ای در ایذه به‌شهادت رسید، نیروهای سرکوبگر در مسیر لامرد بستک در غرب استان هرمزگان در پاسگاه جناح شهرستان بستک خودروی یک خانواده را به گلوله بستند که در پی آن «سها اعتباری» دختر ۱۲ساله مجروح شد و پیش از رسیدن به بیمارستان جان باخت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0ec3a638-6f30-430e-8f7d-b2215aad59b1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات