728 x 90

«من امروز اینجا هستم زیرا جهان به شما نیازمند است»

دیدار خانم مریم رجوی با رهبران پیشین
دیدار خانم مریم رجوی با رهبران پیشین

این روزها شاهد رویدادهای جدیدی متفاوت با شرایط سال قبل در چنین روزهایی هستیم. واقعیت اینست که به‌رغم کر هماهنگ شیطان‌سازی علیه مجاهدین و جعل اکاذیب و پروپاگاندای فیک و فشار توسط اتاق فکر رژیم آخوندها علیه بر مقاومت مردم ایران چه در اشرف۳ و چه در پاریس شاهد رشد و اعتلای کیفی در صفوف این مقاومت و طیف هواداران آن در جامعه ایرانی و در سطح بین‌المللی هستیم. این حقیقت در آخرین دیدار خانم مریم رجوی با تعدادی از رهبران و شخصیتهای تراز اول سیاسی و اظهارات آنها به‌وضوح مشاهده می‌شود. مثلا خانم یولیا تیموشنکو نخست وزیر سابق اوکراین در سخنرانی پرشورش ضمن اشاره به حضورش برای دیدار با خانم رجوی در گرماگرم جنگ این کشور گفت:

  • چگونه می‌توانم کشورم را در چنین وضعیت غم‌انگیزی ترک کنم و نزد شما بیایم؟ من این کار را انجام دادم زیرا کاملاً می‌دانم که پیروزی مردم ایران به‌اندازه پیروزی مردم اوکراین برای جهان مهم است
  • امروز شما مانند اوکراینی‌ها به‌خاطر تمام دنیا ایستاده‌اید
  • این بسیار نمادین است که جنبش مقاومت مردمی شما توسط یک زن مسلمان خانم مریم رجوی رهبری شود
  • شما یک برنامهٔ ۱۰ماده‌یی برای آینده ایران دارید که بسیار قدرتمند است و ایران را از اساس تغییر خواهد داد

واقعیت اینست که انگیزه و موتور محرک برای این گفتار نیز همین بود به‌ویژه پس از تهاجم ناجوانمردانه به اشرف۳ که با هیچ قانونمندی انسانی قابل پیش‌بینی و توجیه نبود.

با بررسی سخنان رهبران و شخصیتهای تراز اول سیاسی در دیدار با خانم مریم رجوی نیز می‌توان این حقیقت را دریافت که کهکشان امسال با سالهای قبل تفاوت کیفی دارد.

به‌عنوان مثال آقای کی فرهوشتاد نخست‌وزیر سابق بلژیک در این دیدار از جمله اظهار داشت: «در واقع هیچگونه میانه‌روی در صحنه سیاسی ایران جایی ندارد چرا که طی یک سال گذشته در ایران بیش از ۶۰۰نفر اعدام شده‌اند. فقط یک قلم ۳۰هزار نفر طی قتل‌عام سال ۶۷ را در نظر بگیرید. رژیمی که دانش‌آموزان را مسموم می‌کنند و زنان آنطور بیرحمانه زیر کنترل و فشار قرار دارند با این جنایات هیچ امتیازی را به این رژیم در مورد اتمی نمی‌توان داد و راه‌حلی بجز تغییر این رژیم و جایگزینی این رژیم با یک حکومت دموکراتیک وجود ندارد. بله مردم ایران شایستگی چنین رژیم را دارا هستند اروپا نیز بایستی استراتژی خود را در این سمت و سو تغییر دهد».

آقا ماتئو رنتسی نخست‌وزیر ایتالیا نیز در سخنرانی‌اش تأکید کرد «من امروز اینجا هستم زیرا جهان به شما نیازمند است من صرفاً برای ابراز همبستگی به اینجا نیامده‌ام بلکه برای ایجاد ایرانی جدید در جهانی جدید نیازمندیم».

بله این رژیم روزهای پایانی عمر ننگینش را می‌گذراند ودر واقع هیچ مقبولیت مردمی و بین‌المللی برای این رژیم باقی نمانده است بهمین دلیل اقدامات سازشگارانه برای سرپا نگه‌داشتن این رژیم پا به گور آب در هاون کوبیدن است و نخواهد توانست آنرا از سقوط حتمی به‌دست مردم و مقاومت ایران نجات بخشد.

صادق بهروزی

مسئولیت محتوای مطالب وارده برعهده نویسنده است

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/445116eb-2b99-47fa-83be-47e2b65f39ec"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات