728 x 90

ملانی جولی: کانادا در کنار ایرانیان شجاع می‌ایستد

ملانی جولی وزیر خارجه کانادا
ملانی جولی وزیر خارجه کانادا

ملانی جولی؛ وزیر خارجه کانادا روز چهارشنبه ۲۷مهر با صدور بیانیه‌یی ضمن حمایت از قیام سراسری در ایران گفت: «کانادا در کنار ایرانیان شجاع که برای حقوق انسانی خود مبارزه می‌کنند و برای مادران، خواهران، همسران و دختران‌شان ایستادگی می‌کنند، می‌ایستد».
وزیر خارجه کانادا در این بیانیه که به‌مناسبت گردهمایی وزیران خارجه زن جهان پیرامون بررسی و تبادل نظر درباره اعتراضات سراسری در ایران که در روز پنجشنبه به‌صورت مجازی در کانادا برگزار می‌شود صادر شد اضافه کرد: «من و همتایانم پیام روشنی خواهیم فرستاد: رژیم ایران باید به همه اشکال خشونت و آزار و اذیت مردم ایران از جمله تهاجم وحشیانه بالاخص به زنان پایان دهد».

ملانی جولی، روز چهارشنبه ۲۷مهرماه اعلام کرد این کشور شش فرد و چهار نهاد دیگر رژیم ایران را به‌دلیل نقض مداوم و سیستماتیک حقوق‌بشر تحریم کرد.
وزیر امور خارجه امروز اعلام کرد که کانادا تحریم‌های بیشتری را تحت مقررات اقدامات ویژه اقتصادی (ایران) اعمال می‌کند. این سومین بسته تحریمی است که کانادا علیه رژیم ایران به‌دلیل نقض مداوم و سیستماتیک حقوق‌بشر و اقدامات مستمر برای بی‌ثبات کردن صلح و امنیت منطقه‌یی اعمال می‌کند.
تحریم‌های امروزی، شش فرد و چهار نهاد را فهرست می‌کند که از بدترین مجرمانی هستند که در نقض فاحش حقوق‌بشر، از جمله علیه زنان ایرانی، مشارکت داشته یا باعث شده‌اند، و تبلیغاتی را برای توجیه سرکوب و آزار و اذیت شهروندان رژیم ایران منتشر کرده‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/796c59be-300b-4a8c-be52-4b87c3900770"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات