728 x 90

مقررات مبارزه با شیوع گونهٔ جدید ویروس کرونا در کشورهای اروپا

مقررات مبارزه با شیوع گونة جدید ویروس کرونا در کشورهای اروپا
مقررات مبارزه با شیوع گونة جدید ویروس کرونا در کشورهای اروپا

همزمان با آغاز واکسیناسیون در بسیاری از کشورهای اروپایی، اتحادیه اروپا تلاش می‌کند تا مقررات مبارزه با شیوع گونهٔ جدید ویروس کرونا را که برای نخستین بار در انگلستان مشاهده شد، یکدست کند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه هدف از این «وحدت رویه» آن است که مسافران و رانندگانی که در پی بسته شدن مرزهای اروپایی با انگلستان در این کشور گرفتار شدند، اجازه بازگشت هماهنگ و تحت‌نظر داشته باشند.

در پی مشاهده نوع جدید ویروس کرونا در انگلستان در هفته گذشته، هلند، بلژیک، فرانسه، آلمان، ایتالیا، بلغارستان و ایرلند مرزهای خود را به روی مسافران از مبدأ نگلستان بسته‌اند.

شماری از اتحادیه‌های کارگری فرانسه روز دوشنبه در بیانیه‌یی اعلام کردند که بستن مرزها باعث شده تا شمار زیادی از شهروندان فرانسوی و خارجی در شرایط غیرانسانی در انگلستان سرگردان شوند.

بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلستان طی سخنانی در پارلمان تلاش کرد تا به شهروندان این کشور اطمینان دهد که با وجود بسته شدن مرزهای اروپایی، ذخایر مواد غذایی در آستانه کریسمس و جشن سال نو میلادی در این کشور پاسخگوی نیازها هست. (یورونیوز ۲دی ۹۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a2b1d51e-2a3f-4d52-a485-a3197fdf62dc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات