728 x 90

مقامات پنتاگون: «اثر انگشت رژیم ایران در همه جا» در حملات به سربازان آمریکایی وجود دارد

حمله رژیم ایران به پایگاه عین‌الاسد در عراق - عکس از آرشیو
حمله رژیم ایران به پایگاه عین‌الاسد در عراق - عکس از آرشیو

فاکس نیوز روز سه‌شنبه ۲آبان ۱۴۰۲ در خبری نوشت: مقامات پنتاگون می‌گویند «اثر انگشت رژیم ایران در همه جا» در حملات به سربازان آمریکایی وجود دارد.

یک مقام ارشد دفاعی گفت: فکر می‌کنم منصفانه است که بگوییم وقتی این افزایش فعالیت در حملات بسیاری از این گروهها را مشاهده می‌کنید، اثر انگشت ایران در سراسر آن وجود دارد.

مقامات ارشد پنتاگون روز دوشنبه گفتند که انتظار دارند شاهد تشدید قابل توجه حملات علیه نیروهای آمریکایی در خاورمیانه باشیم و افزودند که این حملات اثر انگشت ایران در سراسر آنها وجود دارد.

یک مقام ارشد دفاعی آمریکا و یک مقام ارشد نظامی آمریکا  بعدازظهر دوشنبه یک جلسه توجیهی برگزار کردند و هر دو مقام اظهارنظر کردند که احتمالاً حملات به نیروهای آمریکایی در روزهای آینده افزایش خواهد یافت.

این مقام دفاعی بار دیگر تأکید کرد که رژیم ایران در حال تأمین مالی، تجهیز، هدایت و هدایت شرکا و نیروهای نیابتی در سراسر خاورمیانه از جمله گروه‌های شبه‌نظامی حزب‌الله لبنان در ایران، سوریه و یمن است...

این مقام ارشد دفاعی گفت که نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه هستند تا از شرکای محلی برای شکست داعش حمایت کنند. این مقام افزود: بنابراین، زمانی که تلاش‌ها ادامه می‌یابد، ایران این امکان را به داعش می‌دهد تا «بازسازی» و منطقه را بی‌ثبات کند...

این مقام دفاعی هم‌چنین گفت که ایران کشندگی و پیچیدگی تجهیزاتی را که در اختیار حوثی‌ها قرار می‌دهد افزایش داده است.

حوثیها متهم به شلیک سه موشک از یمن در هفته گذشته هستند که ناو یو.اس.اس کارنی موشکها را هنگام پرواز به سمت شمال در امتداد دریای سرخ رهگیری و سرنگون کرد.

این مقام دفاعی گفت: ما چشم‌اندازی برای تشدید تنشهای بسیار مهم‌تر علیه نیروها و پرسنل آمریکایی در کوتاه‌مدت می‌بینیم. و اجازه دهید در مورد آن واضح بگوییم: جاده به ایران منتهی می‌شود».

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9effb2da-dd0d-4857-8bbd-704eed40375b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات