728 x 90

قیام اصفهان- شماره ۲

مقابله خامنه‌ای با قیام اصفهان با مفتضح‌ترین ترفندها علیه مجاهدین

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

قیام اصفهان- شماره ۲

مقابله خامنه‌ای با قیام اصفهان با مفتضح‌ترین ترفندها علیه مجاهدین

مزدوران در شوی تلویزیونی آخوندها: منافقین کورخواندند ما شاگرد قاسم سلیمانی هستیم

در شرایطی که قیام مردم اصفهان، دیکتاتوری دینی حاکم بر ایران را به وحشت انداخته است، خامنه‌ای با مفتضح‌ترین ترفندها علیه مجاهدین، مذبوحانه تلاش می‌کند که با قیام مردم مقابله کند. در همین رابطه تلویزیون رژیم در یک شوی مسخره شماری از مزدوران که خود را شاگرد قاسم سلیمانی معرفی می‌کردند گرد آورد تا با شعارهایی علیه مجاهدین بر وضعیت بحرانی سرپوش گذاشته و با روشهای نخ‌نما قیام کشاورزان و زحمتکشان محروم و ستمدیده را مهار کند.

یکی از مزدوران در این شو گفت: «از نظام هم دفاع می‌کنم شاهرگ تیکه پاره‌شان می‌کنیم منافقین را اونا کورخواندند... همه با هم یک صدا مرگ بر منافق مرگ بر منافق مرگ بر منافق»، مزدور دیگری می‌گوید «هیچ غلطی هم نمی‌توانند بکنند ما نظام مملکت‌مان را دوست داریم رهبرمان را هم دوستش داریم... خودمان انتظامات می‌شویم و اون نفر را می‌گیریم و تحویل نیروی انتظامی می‌دهیم». مزدور سوم اصل ماجرا را برملا کرده و می‌گوید: «اون ور آبیها خواب بیخودی دیدند تا چاره رهبرمان از همه دفاع می‌کنیم ما شاگرد قاسم سلیمانیم» (تلویزیون رژیم، اصفهان ۲۸ آبان۱۴۰۰).

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۸ آبان۱۴۰۰ (۱۹نوامبر۲۰۲۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/50d90d91-a90b-4f8a-bf85-e33ffa965799"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات