728 x 90

مفتضح شدن جلسه برای رئیسی در سازمان ملل و روشنگریهای هموطنان و موج اعتراضات جهانی

تظاهرات ایرانیان آزاده مقابل سازمان ملل
تظاهرات ایرانیان آزاده مقابل سازمان ملل

مفتضح شدن جلسه برای رئیسی در سازمان ملل

در پی کارزار نیویورک

و روشنگریهای هموطنان و موج اعتراضات جهانی

 

نیویورک مقابل سازمان ملل-۱۰ خرداد ۱۴۰۳

شعار: سقوط آیت‌الله صلح و ثبات تو دنیا ـ سر مار ولایت عامل هر جنایت - شکسته شد پشت نظام مرگ بر کل نظام

 

رویا جانسون:

امروز به‌عنوان یک زندانی سابق و به‌نمایندگی از هزاران تن که توسط رژیم شکنجه و اعدام شده‌اند صحبت می‌کنم... . برگزاری چنین مراسمی (برای رئیسی) توهین به کسانی است که تحت حکومت خودکامه رژیم ایران رنج کشیده‌اند. این توهینی است به تمامی زندانیان سیاسی، خانواده‌های قربانیان این رژیم و تمام کسانی که از بی‌عدالتی آن رنج برده‌اند. سازمان ملل، نباید به کسانی ادای احترام کند که دقیقاً ضد (حقوق بشر و ارزش‌های انسانی) هستند.

 

میلاد حسینی:

امروز اینجا هستیم تا به برنامه برای رئیسی در سازمان ملل اعتراض کنیم. رئیسی دیگر زنده نیست اما میراث سبعیت و جنایات او هم‌چنان باقی است و مردم ما را آزار می‌دهد. رئیسی و رژیم ایران مسئول جنایات شرم‌آور علیه بشریت از جمله قتل‌عام ۳۰هزار زندانی سیاسی در تابستان ۱۳۶۷ و کشتار در جریان قیام ۱۴۰۱ هستند. سازمان ملل باید به این افراد و درد رنج مردم ایران ادای احترام کند نه به این رژیم جنایتکار. ما اینجا هستیم تا به سازمان ملل یادآوری کنیم که هر شش ساعت یک نفر در ایران اعدام می‌شود. مردم ایران شجاعانه با آمدن به خیابان‌ها خواستار تغییر این رژیم شده‌اند.

 

شیلا نینوایی:

در کمال تأسف چون همیشه شاهد دلجوییهای مشمئزکننده بخشی از سیاست بازان و معامله‌گران نفت و خون بودیم که با چشم بستن بر درد و رنج مردم ایران و خاورمیانه و در تقابل با مردم قرار گرفتند. اما اوج این رذالت و بی‌پرنسیپی عکس‌العمل سازمان ملل است که به‌رغم هفتاد بار محکومیت رژیم ایران در رابطه با نقض حقوق‌بشر توسط همین ارگان و گزارشهای فراوان گزارشگران آن مبنی بر نقض حقوق انسانی اجازه برپایی مراسم مرگ این جلاد را در این مکان صادر کرده و بدتر از آن روسا و نمایندگان برخی از کشورها در آن شرکت می‌کنند. اما ما در اینجا جمع شده‌ایم که بگوییم اجازه نخواهیم داد که پا بر روی خونهای به ناحق ریخته شده آبان ۹۸ و اعدامهای ۶۷ و هزاران کشتار دیگر بگذارید. جنایات رئیسی را نه می‌توانید و نه خواهیم گذاشت که سفیدسازی کنید. کوس رسوایی و بی‌آبرویی رژیم به بهای خون پاک آن شهیدان سالهاست که از بام افتاده و شما با این بازیهای کثیف نه تنها نمی‌توانید جنایات این رژیم را بشوئید بلکه دامان خودتان را هم آلوده کرده و جز داغ ننگ و نفرت خانواده‌های داغدار برایتان ارمغانی ندارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6e88d08a-2a2d-4046-bdea-9bf217e9cefb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات