728 x 90

معاون پارلمانی وزیر خارجه انگلستان در امور اروپا: فعالانه در حال بررسی لیست‌گذاری سپاه پاسداران هستیم

لئو دوچرتی معاون پارلمانی وزیر خارجه انگلستان در امور اروپا
لئو دوچرتی معاون پارلمانی وزیر خارجه انگلستان در امور اروپا

لئو دوچرتی معاون پارلمانی وزیر خارجه انگلستان در امور اروپا در جلسه بحث در پارلمان این کشور در مورد وضعیت ایران گفت: انگلستان فعالانه در حال بررسی لیست‌گذاری سپاه پاسداران است.

رویترز در گزارشی از جلسه رسمی با عنوان بحث و گفتگو درباره وضعیت سیاسی و قیام در ایران نوشت: لئو دوچرتی (معاون پارلمانی)، وزیر امور خارجه انگلیس (در امور اروپا) روز پنجشنبه در جلسه بحث در پارلمان این کشور در مورد وضعیت ایران که برخی از قانونگذاران خواستار لیست‌گذاری آن بودند گفت: «درست نیست که بخواهم در مورد نتیجه بررسی دولت در این مورد که در جریان است صحبت کنم».
اما می‌توانم بگویم که فکر می‌کنم فراخوانها از سراسر مجلس و اتحادی که این فراخوانها از همه طرف ایجاد کرده است در دولت مورد توجه قرار خواهد گرفت و این چیزی است که ما آن را بی‌نهایت جدی می‌گیریم».
لیست‌گذاری سپاه پاسداران به‌عنوان یک گروه تروریستی به این معنی است که عضویت در این گروه، شرکت در جلسات آن و حمل آرم آن در ملأعام در انگلستان جرم محسوب می‌شود.

باب بلکمن و نمایندگان پارلمان انگلستان نمایندگان پارلمان ضمن حمایت از قیام سراسری مردم ایران خواهان حسابرسی از رژیم آخوندی به‌خاطر سرکوب تظاهرکنندگان و به‌طور مشخص خواستار قرار دادن سپاه پاسداران در لیست تروریستی شدند. نمایندگان همچنین از طرح ده ماده‌ای خانم مریم رجوی حمایت کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7746f0d2-d0a9-4537-ad8d-78dcf7b06c59"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات