728 x 90

معاون فرمانده هنگ آزوف در کارخانه فولاد ماریوپل در اوکراین: ما تسلیم نخواهیم شد

سیاوتوسلاف پالامر معاون فرمانده هنگ آزوف
سیاوتوسلاف پالامر معاون فرمانده هنگ آزوف

تلویزیون سی.ان.ان روز شنبه ۱۰اردیبهشت در گزارشی از اوکراین به‌نقل از معاون فرمانده هنگ آزوف که در کارخانه فولاد ماریوپل می‌جنگد گفت: ما تسلیم نخواهیم شد.

سی.ان.ان: اینها نیروهای روسی هستند که در حال پناه گرفتن در نزدیکی کارخانه فولاد... در ماریوپل می‌باشند. یکی از آنها در مسیر مورد اصابت قرار گرفت و سرباز دیگر تلاش می‌کند او را زیر آتش سنگین بیرون بکشد. یک معاون فرمانده نیروهای اوکراینی می‌گوید روسیه نه تنها کارخانه را از آسمان بمباران می‌کند بلکه اکنون با نیروی زمینی حمله می‌کند.

 

سیاوتوسلاف پالامر معاون فرمانده هنگ آزوف: تا به امروز تلاش کرده‌اند که به زمین آزوف تهاجم کنند اینها نیروی پیاده دشمن می‌باشند ولی تهاجمات آنها تا این ساعت شکست‌خورده است.

سیاتوسلاف پالامر معاون فرمانده هنگ آزوف که این درگیری را فرماندهی می‌کند می‌گوید بمبارانهای اخیر به پناهگاه‌ها اصابت کرده است که او مطمئن نیست که از کسانی که در داخل آنها بودند زنده مانده باشند.

او گفت بمبارانها هم‌چنین یک بیمارستان صحرایی را هدف قرار داد که تعداد سربازان مجروح بیش از ۵۰۰نفر است. شهردار شهر تعداد مجروحان را ۶۰۰نفر اعلام کرده است.

سیاتوسلاف در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کنید ظرف یک یا دو روز آینده چند نفر زنده بمانند، گفت: من نمی‌توانم بگویم که ما چه مدت این جا خواهیم ماند اما می‌توانم بگویم که ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا که حمله آنها را خنثی کنیم.

 

رزمندگان هنگ آزوف

رزمندگان هنگ آزوف

 

سی.ان.ان: همراه با سربازان اوکراینی در این کارخانه صدها شهروند عادی حضور دارند. اکثر افراد مسن یا حتی کودکانی ۴ماهه وجود دارد. مقامات اوکراینی می‌گویند آنها با بی‌آبی مواجهند.

سیاتوسلاف هم‌چنین در پاسخ به این سؤال که آیا ترجیح می‌دهی بجنگی و کشته شوی تا این‌که خود را به روس‌ها تسلیم کنی؟ گفت: ما تسلیم نخواهیم شد ما منتظر تضمین برای خروج از کارخانه خواهیم بود اگر گزینه‌یی جز تسلیم نباشد ما تسلیم نخواهیم شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8f5e51f6-1f4a-40fa-8980-6d64eedd76dc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات