728 x 90

معاون درمان بیمارستان بهارلو تهران: روزهای سخت کرونایی طی یک تا دو ماه آینده در انتظار مان خواهد بود

کرونا در ایران
کرونا در ایران

معاون درمان بیمارستان بهارلوی تهران با بیان این‌که روزهایی سخت کرونایی تا دو ماه آینده در انتظار مان خواهد بود، گفت: با درگیری بالایی که اومیکرون ایجاد می‌کند در اکثر بخش‌ها با کمبود نیرو مواجه هستیم. آمار ابتلای کادر درمان به این سویه تصاعدی است و تا زمان بهبودی نیز باید به مرخصی استعلاجی بروند.

وی با اشاره به افزایش مراجعات بیمارستانی کرونا در بخش سرپایی و بستری، اظهار کرد: مراجعان با علائم سرماخوردگی و علائم گوارشی مراجعه می‌کنند که با بررسی‌های بیشتر، مشخص می‌شود مبتلا به اومیکرون هستند. تعداد مراجعان نسبت به ماه قبل افزایش قابل توجهی داشته است.

در ادامه گفت اکنون تقریباً حدود ۱۰درصد مراجعان نیاز به بستری دارند ولی با توجه به این‌که در شیب تصاعدی کرونای اومیکرون هستیم آمار مبتلایان، بستریها و مرگ‌ومیر افزایش خواهد یافت.

 

ابتلای ۳۵۰ پرستار خوزستانی به کرونا / افزایش نیاز به تخت‌های ICU

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ابتلای ۳۵۰پرستار خوزستانی به کرونا خبر داد.
دکتر حبیب حی بر در جلسه قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان که امروز (۱۹ بهمن‌ماه) برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر ۳۳۰بیمار در بیمارستانهای خوزستان بستری هستند؛ 
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: از ابتلای کادر درمان به کرونا وحشت داریم. در حال حاضر ۳۵۰پرستار در استان خوزستان به بیماری مبتلا شده‌اند. در این شرایط سعی کرده‌ایم اتاق های عمل را برای عمل‌های الکتیو تعطیل کنیم تا پرستاران اتاق های عمل به چرخه ارائه خدمات به کرونا افزوده شوند.
حی بر با ابراز نگرانی از وضعیت بیماری در آینده بیان کرد: امیدواریم مردم به هشدارها توجه کنند.( خبرگزاری ایسنا(رژیم)۱۹ بهمن )

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c348d3a5-4387-4136-98a5-107d7189316d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات