728 x 90

مصاحبه آتالایار اسپانیا با پزشک هوادار مجاهدین در مشهد

کرونا در ایران
کرونا در ایران

مصاحبه آتالایار اسپانیا با پزشک هوادار مجاهدین در مشهد

سازمان مجاهدین خلق ایران با افشای واقعیتهای دوران کرونا

جهان را از قتل‌عام سازمان‌یافته حکومتی آگاه کرد

سایت آتالایار اسپانیا: دکتر الف معتمدی یک دکتر از مشهد است که به‌عنوان یک پزشک؛ بیست سال سابقه مدیریت درمانی در این شهر و سایر شهرهای استان خراسان رضوی دارد. این مصاحبه آنالیز شرایط ایران در مقابله با پاندمی است.

دکتر معتمدی می‌گوید: حکومت با ممنوعیت ورود واکسن به‌قتل‌عام مردم ایران دست‌زده است.

خامنه‌ای در فتوایی که نوزدهم دیماه ۹۹ دو ماه بعد از اجرای طرح واکسیناسیون جهانی در کشورهای اروپایی و پیشرفته، ورود واکسنهای بریتانیایی و آمریکایی را حرام اعلام کرد و تولید واکسن را به یکی از زیر مجموعه‌های مالی خود یعنی بنیاد برکت واگذار کرد و از این طریق یک میلیارد دلار به این هلدینگ مالی تحت‌نظر خودش پول واریز کرد آن هم در حالی که فتوای او به‌قتل دهها هزار نفر در طی هشت ماه منجر شد.

وی می‌گوید: آمار واقعی بین دو تا چهار برابر آمار حکومتی است و از آمار ثبت احوال مرگ و میر ایرانیان به‌دست می‌آید

دکتر معتمدی می‌افزاید: خروج هزاران پزشک از ایران و کمبود نیروهای متخصص و استفاده از نیروهای غیرمتخصص در درمان بیماران کرونایی از نشانه‌های فروپاشی ساختاری و زیرساختی نظام درمان ایران است و متأسفانه عامل مهم افزایش آمار مرگ و میر است.

این پزشک ایرانی در مشهد به سایت آتالایار اسپانیا گفت:

در پایان از سازمان مجاهدین خلق و شورای مقاومت ملی ایران که در این دوران اپیدمی کرونا با افشای واقعیت نظام جمهوری اسلامی را افشا کردند و باعث شدند جهان از قتل‌عام سازمان‌یافته ناشی از کرونا توسط حکومت ایران آگاه شود کمال تشکر را دارم.

من به‌عنوان یک پزشک خودم هم بخشی از مردم داخل ایران؛ و از هواداران سازمان مجاهدین خلق در کشورم هستم و در حال حاضر نیز در این سالیان به‌طور واقعی تنها نیرویی که در داخل ایران و خارج از ایران به‌عنوان آلترناتیو جدی با این رژیم مبارزه می‌کند سازمان مجاهدین خلق است. (سایت آتالایار ۵مهر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b1a24547-be3e-42ea-9165-b4cd126f7117"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات