728 x 90

مسمومیت زنجیره‌یی و مشکوک دختران دانش‌آموز و تشدید جنگهای دستجات درونی رژیم

مسمومیت زنجیره‌یی و مشکوک دختران دانش‌آموز
مسمومیت زنجیره‌یی و مشکوک دختران دانش‌آموز

 به گزارش روزنامه حکومتی جهان صنعت جمعه ۵ اسفند، یک عضو کمیسیون بهداشت مجلس ارتجاع به نام «سامه یح نجف ‌آبادی» به مشکوک بودن مسمومیت زنجیره‌یی دانش‌آموزان دختر در قم اعتراف کرد و گفت: باید این موضوع مشخص شود که چرا این اتفاق در مدارس می‌افتد و چرا اکثر این دانش‌آموزان دختر هستند و چرا در محیط‌های دیگر که مردم تجمع دارند این اتفاق نمی‌افتد و اینها سؤالاتی است که باید پاسخ مناسبی از سوی مسئولان به آن داده شود.

سایت حکومتی عصر ایران هم در گزارشی با عنوان «تشابه عجیب مسمومیت دانش‌آموزان دختر ایرانی و ماجرای ۸سال پیش افغانستان» نوشت:

در حالی که مسمومیتهای مرموز و زنجیره‌یی دانش‌آموزان دختر در قم هم‌چنان ادامه دارد و تاکنون توضیحی درباره پشت‌پرده این جنایت مستمر داده نشده است، بررسی آرشیو اخبار نشان می‌دهد که اتفاقات مشابهی حدود ۸سال پیش در افغانستان رخ داده است که در آن زمان به طالبان که در حکومت نبود و با تحصیل دختران مخالفت می‌کرد نسبت داده شد. تأمل برانگیز این‌که طالبان بعد از رسیدن به قدرت، بدون نیاز به مسموم سازی دختران دانش‌آموز، آنها را از تحصیل منع کرده است. اینک در قم و با روش مسموم سازی، دانش‌آموزان دختر هدف قرار گرفته‌اند و خبرهای امروز ایران و ۸سال قبل افغانستان نیز کمابیش مثل هم هستند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5341c290-4923-423a-a1c9-34a8ce18df09"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات