728 x 90

مسموم کردن دانش‌آموزان دختر در کرج، سنندج، گیلانغرب، شیراز، کرمانشاه، دیواندره، سقز، بوکان، دزفول، ارومیه و تبریز

مسموم کردن دانش‌آموزان دختر
مسموم کردن دانش‌آموزان دختر

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

مسموم کردن دانش‌آموزان دختر در کرج، سنندج، گیلانغرب، شیراز، کرمانشاه، دیواندره، سقز، بوکان، دزفول، ارومیه و تبریز

امروز دوشنبه ۲۸فروردین، مسموم کردن دختران دانش‌آموز در شهرهای مختلف ادامه یافت و دانش‌آموزان از جمله در گیلانغرب (دبیرستانهای عصمت و خدیجه کبری، مدرسه راهنمایی ۱۷شهریور و هنرستان اندیشه)، سنندج (نسیبه)، کرج (ملک‌زاده، امام جعفر صادق و هنرستان محمد باقر)، تبریز (آسمان)، بوکان (فجر و عصمت)، کرمانشاه (معلم)، دزفول (ام سلمه)، دیواندره (هاجر)، ارومیه (مولانا)، سقز (غزه)، شیراز (حاج توحیدی) با گاز سمی مورد حمله قرار گرفته و شمار زیادی از آنان روانه مراکز درمانی شدند که حال تعدادی از آنها بد است.

طی پنج ماه گذشته عوامل خامنه‌ای دانش‌آموزان را در بیش از ۵۰۰ مدرسه دخترانه در بیش از ۱۱۰شهر کشور با گاز سمی مورد حمله قرار داده و هزاران تن از آنان را مسموم کرده‌اند و نهادهای امنیتی، سیاسی، تبلیغاتی رژیم به لاپوشانی کردن، فریبکاری و دروغپردازی مشغول هستند.

مقاومت ایران بار دیگر جامعه بین‌المللی را به اقدام فوری برای پایان دادن به این جنایت بزرگ فرامی‌خواند و خواستار تحقیق جامع و مستقل کمیته حقیقت‌یاب بین‌المللی در این باره می‌باشد.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۸فروردین ۱۴۰۲ (۱۷ آوریل ۲۰۲۳)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9c442e4c-cdfc-47d1-b771-eb1a150f726b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات