728 x 90

مستند تلویزیون آخوندی درباره شلیک به هواپیمای اوکراینی و نتیجه عکس در جامعه

سرنگونی هواپیمای  مسافری اوکراینی
سرنگونی هواپیمای مسافری اوکراینی

جلال جلالی‌زاده از اعضای پیشین مجلس ارتجاع در مصاحبه‌یی که در واکنش به پخش مستند تلویزیون آخوندی پیرامون حمله جنایتکارانه سپاه پاسداران به هواپیمای مسافربری اوکراینی انجام داد و منجر به جان باختن دلخراش ۱۷۶مسافر بیگناه شد گفت: «ظاهراً مسئولان از آنجا که می‌دانند کارشان اشتباه بوده، بعد از ۲سال دنبال این هستند که به‌نحوی با لاپوشانی و فرافکنی، فضای انتقادی شکل گرفته در جامعه را خنثی کنند. اما این هدف محقق نمی‌شود و پخش این مصاحبه‌ها اثر عکس خواهد داشت».

این عضو پیشین مجلس ارتجاع در مصاحبه‌اش با اعتراف به این عمل جنایتکارانه توسط سپاه اضافه می‌کند: «وقتی حادثه‌یی رخ می‌دهد و جنایتی صورت می‌گیرد و تعدادی از شهروندان ایرانی که اغلب از جمله نخبگان جامعه بودند، کشته می‌شوند، خانواده‌های بسیاری داغدار می‌شوند و لازم است برای همدردی با بازماندگان اقدام شود. پخش این مصاحبه‌ها مصداق نمک پاشیدن به زخم بازماندگان است».

خاطر نشان می‌شود که صدا و سیمای آخوندی اخیراً مستندی بر اساس مصاحبه با افرادی به‌عنوان شهروندان عادی پخش کرد که در آن پرسیده می‌شد: «اگر شما به‌جای اپراتور پدافند هوایی سپاه پاسداران بودید و در این دوراهی قرار می‌گرفتید که به شی ناشناسی که در رادار دیده و نمی‌دانید یک هواپیمای مسافربری با نزدیک به ۲۰۰سرنشین است یا موشکی که در صورت اصابت به هدف، منجر جان باختن ۵۰۰۰نفر خواهد شد، چه می‌کردید و این‌که آیا اگر شما در این جایگاه بودید، می‌زدید یا نه؟» (سایت دیده بان رژیم ۲۱ دی)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/58b74051-a250-461b-ac7a-f6563cb4e97f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات