728 x 90

کشیش لیندا پندرگراس: حمایت از نقشه‌ مسیر مریم رجوی برای آزادی و دموکراسی در ایران

تظاهرات مقابل سازمان ملل در اعتراض به حضور روحانی – ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۸

سخنرانی کشیش لیندا پندرگراس مقابل سازمان ملل متحد علیه حضور آخوند روحانی
سخنرانی کشیش لیندا پندرگراس مقابل سازمان ملل متحد علیه حضور آخوند روحانی

سلام برادران و خواهرانم و با تشکر از شجاعتتان.

چهل. عددی بسیار مهم است. چهل و می‌خواهم که شما این را در نظر داشته باشید. عدد بسیار مهمی است و ما به آن بازخواهیم گشت. ما امروز جمع شده‌ایم تا حمایت خودمان را از قیام مردم ایران اعلام کنیم. و همچنین برای نقشه‌مسیر خانم رجوی به آزادی. و دموکراسی در ایران.

رژیم ایران از امتیازات اقتصادی برای منفعت رهبرانش استفاده می‌کند و برای سپاه پاسداران. با سرکوب مردم ایران. با صادر کردن تروریسم به جهان و با راه‌اندازی اغتشاش در کشورهای منطقه مانند سوریه و عراق.

ایران کشور مهمی است. آزادی و دموکراسی در ایران به‌صورتی بسیار پیچیده با صلح و امنیت جهانی مرتبط است.

رژیم باید سرنگون شود و با یک جمهوری سکولار و دموکراتیک جایگزین شود.

در بازتاب معترضان ایرانی که اینچنین شجاع هستند و قلب من برای آنان می‌تپد، می‌دانیم که آنها خواستار آن هستند - و همچنین ما امروز خواستار آن هستیم - که شورای امنیت سازمان ملل اقدامات جزایی الزام آور اتخاذ کند برای متوقف کردن نقض فاحش حقوق‌بشر و تروریسم ایران.

هیچ حجم معامله، و هیچ حجم از گفتگو نمی‌تواند این رژیم را نجات دهد. زمان آن تمام شده است.

مسیر صلح در ایران و خاورمیانه و جهان، تغییر دموکراتیک است.

گفتگو با این رژیم شیطانی باعث آن شده است که سوریه به نابودی کشیده شود و مردم کشور خودش ایران به‌قتل برسند. و این رژیم هیچ آینده‌ای در این جهان مدرن ندارد.

پایان معامله اتمی، امکانی است برای معامله‌ای بهتر. باید آن‌را به‌رسمیت شناخت به‌عنوان آخرین فصل استراتژی بازنده تعامل با رژیمی که زمان برای آن به پایان رسیده است.

ما استقبال می‌کنیم از تغییر در سیاست آمریکا در رابطه با ایران. و ما از سازمان ملل و جامعه بیناللملی می‌خواهیم تا در سمت درست تاریخ بایستند.

 

رژیم ایران یکی از بدترین ناقضان حقوق‌بشر است در تمامی جهان. این رژیم ادامه می‌دهد به استفاده از شکنجه، اعدام و زندانی کردن به‌عنوان ابزار سرکوب و نگه‌داشتن قدرت در دست. نقض حقوق‌بشر توسط ایران دهها بار توسط سازمان ملل محکوم شده است. ما خیلی بیشتر از صرفاً محکوم کردن نیاز داریم. ما اقدام عملی نیاز داریم.

این رژیم به‌طور عمده مسئول خونریزی است که در سوریه ادامه دارد و برای بقای رژیم دیکتاتور اسد.

ما می‌دانیم که سازمان ملل به‌عنوان یک شخصیت حقوقی به این دلیل شکل گرفته است که اطمینان حاصل کند از برقراری حقوق‌بشر پایه و جلوگیری از درگیریها و جنگهای منطقه ای. شورای امنیت سازمان ملل همچنین باید جنایات علیه بشریت را بررسی کند که توسط این رژیم ادامه دارند، به‌طور خاص کشتار هزاران زندانی سیاسی.

مردم ایران آماده هستند تا این دیوار را خراب کنند – که جمهوری اسلامی است – و به جهان مدرن بپیوندند. و جهان آزاد.

این رژیم متعلق به گذشته است. فاسد است. غیرقابل نگهداری است. و دیگر جایی در جهان ندارد.

 

آینده ایران یک جمهوری دمکراتیک، سکولار است. و اپوزیسیون سازمان‌یافته ایران که توسط مریم رجوی رهبری می‌شود و شورای ملی مقاومت ایران یک طرح ۱۰ماده‌ای را برای تغییر در ایران اعلام کرده‌اند که اکثر شما با آن آشنا هستید.

این طرح شامل یک قانون اساسی مدرن جدید، جدایی دین و دولت، و پروسه سیاسی دموکراتیک می‌شود.

این دیدگاه از سوی مردم ایران و خواسته آنان برای آزادی اقتصادی و سیاسی استقبال شده است.

بنابراین ما امروز به اعتراض به اینجا آمده‌ایم که روحانی حتی اجازه دارد که در سازمان ملل سخن بگوید. او کسی است که پیشبرنده تعقیب و شکنجه و کشتار زیادی در طی سالیان بوده است. او کشوری را نمایندگی می‌کند که شاید بزرگترین ناقض حقوق‌بشر باشد. و سازمانده اصلی آن. از جمله – و ما لازم است که به این توجه کنیم – آنان پول و آموزش برای گروه‌های اسلامی‌ تروریستی در سراسر جهان تأمین می‌کنند.

خوب بگذارید به شما بگویم آقای روحانی... نوبت تو و رژیمت است. نوبتت رسیده است.

 

و این ما را برمی‌گرداند به عدد چهل. به نوح گفته شده بود که یک کشتی بسازد و در طی سیل بزرگ به مدت چهل روز در آن بماند. موسی قوم اسراییل را در صحرا به مدت چهل سال به‌دنبال سرزمین موعود رهبری کرد و او چهل روز در کوه سینا به سر برد  جایی که ده فرمان را دریافت کرد.

عیسی برای چهل روز در بیابان بود، وسوسه شد ولی به شیطان تسلیم نشد، درست قبل از این‌که اعدام شود.

و حضرت محمد رسالتش را در چهل سالگی آشکار کرد. محمد در یک غار برای چهل روز عبادت کرد و روزه گرفت و گسترش اسلام را با چهل پیرو شروع کرد.

به وضوح عدد چهل عدد مهمی است. و اکثر شما می‌دانید که انقلاب علیه شاه ایران در ژانویه ۱۹۷۸ اتفاق افتاد. چهل سال پیش.

مسئولیت سازمان مجاهدین خلق در سپتامبر ۱۹۶۵ توسط مسعود رجوی مشخص شد و اکنون مسئولیت آن سرنگونی و پایان دادن به کابوس این رژیم است. این به آن معنی است که بعضی از شما چهل سال است که مبارزه می‌کنید و شاید بیشتر تا بتوانید این تغییر را ببینید. تا دموکراسی، آزادی، مساوات، جدایی دین از دولت، یک دولت غیراتمی را به ارمغان بیاورید

چهل سال. چهل سال فداکاری، تمرکز و تلاش. چهل سال برای آزادی در ایران.

باید چیزی را به شما بگویم. در ضمن نوبت ما هم شده است. و به بهترین وجه آن شده است. آیا واقعاً خارق‌العاده نیست که بتوان زندگی جدیدی به ایران آورد بعد از اینهمه کار برای چهل سال؟ ما خیلی نزدیک شده‌ایم.

و در این رابطه من دعا کرده‌ام. با خدا صحبت می‌کنم و در صحبت می‌دانم که پایان این رژیم دارد میاید یا امسال و یا در شش ماه اول ۲۰۱۹.

من شخصاً از چندین رهبر خاورمیانه شنیده‌ام، بعد از جشن بزرگ پاریس، سال به سال با خانم رجوی و شورای ملی مقاومت ایران، که وقتی دولت موقتش را به ایران بیاورد، این فقط ایران را به فرهنگ بزرگ و شکوه و استاتوی سابق آن بازنمی‌گرداند. این تمامی خاورمیانه را تغییر خواهد داد.

و این برادران و خواهران من، تغییر در تمامی جهان صورت خواهد داد. همه ما امن‌تر خواهیم بود.

شما در نوک پیکان آوردن تغییر در ایران و تغییر در خاورمیانه و تغییر در سراسر جهان هستید.

چهل سال. مقاومت و انقلاب توسط برادران و خواهران بزرگوار شما در ایران به همراه درهم کوبیده شدن مستمر این رژیم شیطانی، تمامی تلاشهای سخت شما را به نتیجه خواهد رساند.

مسیحیان و مسلمانان در این گفته مانند هم هستند. در زمانیکه خدا بخواهد. انشاءالله.

اگر خدا بخواهد، و یا خدا بخواهد.

زمان آن الآن است. زمان آن الآن است و من دعا می‌کنم و می‌دانم که اینچنین خواهد بود.

خدا بخواهد.

با تشکر از همه شما و با ما باشید هم‌چنانکه کارمان را ادامه می‌دهیم.

متشکرم

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/43aa272b-9f63-49b4-b782-877c7984aa2d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات