728 x 90

مرکز همکاری احزاب کردستان ایران حمله به اشرف۳ را محکوم می‌کند

حمله پلیس آلبانی به اشرف ۳
حمله پلیس آلبانی به اشرف ۳

اطلاعیه مرکز همکاری احزاب کردستان ایران: عملیات غیرقانونی پلیس آلبانی علیه سازمان مجاهدین خلق را محکوم می‌کنیم.
مرکز همکاری احزاب کردستان ایران: این عملیات در حالی است که سازمان ملل متحد و دولتهای غربی و در رأس آنها ایالات متحده آمریکا پایبندی خود را در رابطه با تأمین امنیت و سلامت ساکنان اعضاء این سازمان ابراز داشته‌اند.
ما به‌عنوان مرکز همکاری احزاب کردستان ایران این عملیات را در راستای منافع و بقای رژیم جمهوری اسلامی در لحظه حساس کنونی و در هنگامه مبارزات مردم حق‌طلب و ملیتهای تحت ستم ایران علیه این رژیم مرتجع و آن را اقدامی علیه نیروهای آزادیخواه در خارج و هم راستا با به کار انداختن ماشین اعدام و قتل‌عام و دستگاه سرکوب این رژیم در داخل و لشکرکشی و تهدید به حملات موشکی و پهپادی علیه پناهندگان کرد ایرانی در اقلیم کردستان می‌دانیم.
از جامعه جهانی و سازمانهای حقوق‌بشری خواستاریم که در این باره سکوت نکرده و ضمن محکومیت قاطع این اقدام غیرقانونی و مغایر کنوانسیونهای بین‌المللی، با فشار بر دولت آلبانی مانع تکرار مجدد این‌گونه اقدامات شده و امنیت آن سازمان (مجاهدین) را بر طبق کنوانسیونهای بین‌المللی مرتبط با پناهندگان، اعلامیه جهانی حقوق‌بشر و کنوانسیون حقوق‌بشر اروپا تضمین نمایند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f95670d4-28d8-4b99-a90a-7c440fde075e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات