728 x 90

مرندی: بورل متحد آمریکاست و یادش رفته که دلیل مذاکرات این است که غرب برجام را نقض کرد

محمد مرندی مشاور تیم مذاکره‌کننده رژیم در وین
محمد مرندی مشاور تیم مذاکره‌کننده رژیم در وین

محمد مرندی در واکنش به سخنان جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره مذاکرات برجامی که نسبت به پاسخ رژیم به متن اتحادیه اروپا ناامیدانه نوشته بود که آخرین تعامل واگراست و این امر بسیار نگران‌کننده است، گفت: بورل متحد آمریکاست و یادش رفته که دلیل مذاکرات این است که غرب برجام را نقض کرد.

محمد مرندی مشاور تیم مذاکره‌کننده رژیم در وین روز ۱۴شهریور در توییتی نوشت: بورل متحد ایالات متحده است و فراموش می‌کند که دلیل این مذاکرات نقض برجام توسط غرب و تحریم‌های فشار حداکثری است که شهروندان ایرانی را هدف قرار می‌دهد حتی در شرایطی که ایران به‌طور کامل به آن پایبند بوده است. ایران خلأها و ابهامات را نخواهد پذیرفت. ایالات متحده هزینه‌هایی را بر اتحادیه اروپا تحمیل می‌کند.

جوزف بورل روز گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی در مورد ‌آخرین پاسخ رژیم به‌ متن اتحادیة اروپا ابراز ناامیدی کرد و گفت: آخرین تعامل واگراست و این امر بسیار نگران‌کننده است. اکنون نسبت به‌ چشم‌انداز امضای توافق اطمینان کمتری دارم.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/14363637-ccfd-4953-b22a-ecedec5580cd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات